השוק

מחפשים השקעה משתלמת? אלה שלוש המניות החזקות ביותר בעולם

FINQ פיתחה אלגוריתם מבוסס AI, בעזרתו היא מנתחת את שוק המניות הרווי מסביב לשעון, וכעת היא מציגה את שלוש המניות שתפסו את המקומות האחרונים מתוך S&P 500
מערכת ice | 
בורסה (צילום shutterstock)
בשוק הפיננסים הדינמי, הכרחי להישאר מעודכנים לגבי השחקנים המובילים בשוק. לכן, FINQ פיתחה אלגוריתם מבוסס AI, אובייקטיבי ויעיל בעזרתו היא מנתחת את שוק המניות הרווי מסביב לשעון. FINQ מציגה את שלוש המניות המובילות בדירוג ואת שלוש המניות שתפסו את המקומות האחרונים מתוך S&P 500.
טופ 3: Amazon Inc (AMZN): אמזון שומרת על המקום הראשון בדירוג החודשי זה חודש שני ברציפות. Meta Platforms Inc (META) הירידה של אנבידיה למקום השלישי, אפשרה למטא לעקוף אותה ולתפוס את המקום השני, אם כי הציון של מטא כלל לא השתנה. NVIDIA Corp (NVDIA) אנבידיה שהחזיקה במקום השני במהלך ספטמבר, ירדה למקום השלישי באוקטובר בעקבות ירידה בציון ה"מידע הפיננסי" שלה.
BOTTOM 3:
Loews Corp inc (L) מניית L נדחקה מהמקום השלישי בתחתית הדירוג למקום הראשון מהסוף (500), בעקבות ירידת הציון שלה הן בחכמת המקצוענים והן בחכמת ההמונים. Juniper Networks, Inc. (JNPR) במקום השני מהסוף (499), הלא מכובד, נמצאת מניית JNPR, שלא הייתה בתחתית הרשימה בחודש ספטמבר, אך תחזיות שליליות מצד אנליסטים בכירים ודירוג מצטבר שלילי בחכמת ההמונים והמקצוענים הורידו אותה לתחתית.
Smurfit WestRock PLC (SW) במקום השלישי מהסוף (498), מניית SW, שמצבה בדירוג לא השתנה משמעותית, אך בזכות דירוג יחסי של FINQ וציון נמוך יותר של מניות אחרות, הצליחה להשתפר מעט ולעבור מהמקום הגרוע ביותר לשלישי. מניית SOLV , שהייתה במקום השני מהסוף בספטמבר, שיפרה את ציוניה ואינה נמצאת יותר בתחתית הרשימה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה