תקשורת ומדיה

זו המניה שנמצאת בשיא כל הזמנים בוולסטריט

מניית "מטא" בשיא כל הזמנים ושועטת קדימה : עם שורה של פיתוחים חדשים" ממשקפי מציאות רבודה ועד שימוש בAI. 
מערכת ice | 
מטא (צילום shutterstock)
מניית "מטא" נמצאת בשיא כל הזמנים, ובסוף השבוע שעבר הכריזו פרשנים כלכליים בכל העולם על מרק צוקרברג כחבר במועדון מילארדרים שהונם עולה על 200 מיליארד דולר.
סביר שצוקרברג  המייסד והבעלים של חברת "מטא" המחזיקה בווטסאפ ובאינסטגרם, מופתע בעצמו בעיקר מהעובדה הבאה: הוא מחזיק בחברה שרוב הפיתוחים הטכנולוגיים בה נכשלו כשלון חרוץ, נדחו או סתם התקבלו בחמיצות על ידי קהל הצרכנים .
טכנולגיית ופיתוח ה"מטאוורס" הטכנולוגיה הלא ממש ברורה של "פייסבוק" לשעבר , לא הגיעה לשום מקום. גם המשקפיים ה"חכמות" שהחלו כמשקפי מציאות רבודה והמשיכו למעין מחשב - משקפיים מבלבל למדי-  קרסו. 
כעת צוקרברג לא מוותר ולפני כשבוע השיק דגם נוסף של המשקפיים תחת השם "אוריון" שישלבו בין דגם של טלפון נייד לעיני המשתמש - ודמויות תלת מימד של מציאות רבודה. 
מי צריך את זה? לא ברור. 
ובכל זאת- המפלצת הכחולה עובדת.
ולא רק שהיא עובדת אלא היא מכפילה את ערכה: בשנה וחצי האחרונות מניית פייסבוק עלתה במעל ל200 אחוז. המניה נמצאת כעת בשער שיא של 588 דולר ליחידה, ומניית "מטא" ממשיכה לטפס למעלה מהסיבה הפשוטה: יותר מדי אנשים נזקקים ממש למוצר כלשהוא שהיא מוכרת: אם זה ווטסאפ, אינסטגרם או פייסבוק .
ויש להוסיף לכך גם את היכולת הטובה מאד של פייסבוק להשתמש בטכנולוגיית הAI שמקפיצה את מחיר המניה. היש גוף שצובר עליכם ידע יותר מהשילוב של פייסבוק, אינסטרם וווטסאפ? אפילו לא קרובי המשפחה שלכם- יש להניח. 
באחרונה אגב הושק גם ה"threads"  שילוב של הגיגי פייסבוק קצרים עם התמציתיות האינסטגרמית. אולי אפשר להתכונן כבר לכשלון ה"מטאי" הבא. אבל כשיש לך שלוש חברות שהן זירות התקשורת הבולטות בעשור האחרון , עם נוכחות וכח גבוהים יותר ממעצמה , צוקרברג יכול להמשיך ולפתח כל צעצוע יקר שיעלה בדעתו. מניית "מטא" היא מפגן של כח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה