השוק

עידן עופר במהלך ענק: זה מפעל המזון החדש שהקים

איי.סי.אל גרופ בע"מ, בבעלותו של עידן עופר, מודיעה על פתיחת מפעל חדש לפיתוח מוצרי מזון בסין, שיאפשר לחברות מזון לשתף פעולה עם ICL בקלות, במטרה לייצר פתרונות חדשניים של מוצרים המותאמים לחיך של הצרכנים הסינים
מערכת ice | 
עידן עופר (צילום פלאש 90/ משה שי, shutterstock)
איי.סי.אל גרופ בע"מ (NYSE: ICL) (TASE: ICL), חברה גלובלית מובילה לפתרונות על בסיס מינרלים מיוחדים בבעלותו של עידן עופר, מודיעה על פתיחת מפעל חדש לפיתוח מוצרי מזון בסין, שיאפשר לחברות מזון לשתף פעולה עם ICL בקלות, במטרה לייצר פתרונות חדשניים של מוצרים המותאמים לחיך של הצרכנים הסינים.
המפעל, אשר נבנה באזור הסחר החופשי Zhangjiagang, הממוקם בלב שנגחאי, ייצר פתרונות מזון מיוחדים למוצרי הבשר, העופות והדגים, כגון שיפור טעם ומרקמים לצד הצעות נוספות.
המפעל החדש יאפשר ל-ICL למנף את פעילותה, ולצד המשך מתן שירות ללקוחות החברה הקיים בסין, יאפשר לאתר באופן אקטיבי הזדמנויות צמיחה עם לקוחות חדשים. החברה מציעה מוצרי פרימיום המעניקים פתרונות טעם, מרקם ויציבות, איכותיים ומותאמים לדרישות יחודיות, שיסייעו ללקוחותיה לבלוט בשוק הסיני. המחויבות של ICL לחדשנות ולמצוינות הינה חלק מאסטרטגיית החברה, ונועדה לחזק ולהעצים גם את לקוחותיה בסין באופן שיסייע להם לעמוד ביעדי הצמיחה שלהם.
ראדו ספורקה, סגן נשיא לפתרונות מזון מיוחדים ב-ICL, ציין: "ההתרחבות הנוספת תעניק לנו הזדמנות ללמוד ישירות מהצרכנים הסינים מהם הדברים החשובים להם, ותאפשר לנו למנף את הידע לפיתוח מוצרים ופתרונות חדשים לשוק הסיני. המפעל החדש מקרב אותנו צעד קדימה אל הצרכן הסופי, וגם מהווה צעד נוסף במחויבות ארוכת הטווח של ICL - לתרום לקידום הביטחון התזונתי ברחבי העולם".

כחלק מסדרה של אירועים ייחודיים שערכה, ICL אירחה יותר מ-30 מלקוחותיה המובילים מתעשיית המזון הסינית, לסקירה כללית של פורטפוליו מוצרי הפרימיום של החברה ושל התכונות הפונקציונליות שלהם. החברה גם סיפקה פרטים על יכולות המחקר והפיתוח המשמעותיות ורשת התמיכה ביישומי המוצרים.
Ping Zhang, סמנכ"ל בכיר בקבוצת Yurun, אחת מיצרניות הבשר הגדולות בסין, הוסיף: "אנו שמחים להצטרף ל-ICL בפתיחת המפעל החדש, ומצפים להמשיך עם שיתוף הפעולה הפורה שהחל לפני למעלה מעשרים שנה ומעמיק עוד יותר בסין. ניסיונם בשוק רכיבי מזון פרימיום הופך אותם לבחירה הטבעית, שכן אנו מחפשים לחזק עוד יותר את עמדתנו בשוק ואת מיצוב המותגים שלנו כבריאים, איכותיים וטעימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה