דיגיטל וטק

מטעינים את האייפון עם הכיסוי? זה הנזק שיקרה לו

אם אתם מטעינים את האיפון עם כיסוי, הוא בדרך להיהרס. משתמש שמעלה סרטוני טכנולוגיה בשם דיוויד אלומנו, עם מאות אלפי עוקבים, דיווח על כך בסרטון טיקטוק ומאז הרשת סוערת
מערכת ice |  2
אייפון שבור (צילום Pexels)
סרטון חדש שפורסם בטיקטוק על ידי דיוויד אלומנו מצליח לשגע את הרשת. אלומנו טוען שאם אתם מטעינים את מכשיר האייפון עם הכיסוי, אתם הורסים את המכשיר. אלומנו הזהיר ואמר: "תפסיקו לטעון את האייפון שלכם עם הנרתיק. האם ידעתם שטעינת האייפון בסוגים מסוימים של קייסים גורמת לו להתחמם? זו הסיבה שהאייפון שלכם מפסיק להיטען כשהוא מגיע ל-80%, כי הוא חם מדי".
אלומנו אף הוסיף ואמר כי אפל בעצמה הזהירה את בעלי מכשירי האייפון בכך באתר שלה: "טעינת המכשיר בתוך כיסויים מסוימים עלולה לגרום להתחממות יתר, מה שיכול להשפיע על קיבולת הסוללה  אם אתם שמים לב שהמכשיר שלכם מתחמם יותר מדי כשאתה מטעינים אותו, תוציאו אותו קודם מהכיסוי שלו".
הסרטון המדובר הצליח לגרור תגובות רבות ברשת. משתמש אחד הודה לו וכתב: "וואו, עכשיו אני יודע, תודה רבה!". משתמש אחר כתב: "אני צופה בסרטון בזמן שאני טוען את הטלפון בתוך הנרתיק שלו".
 
@david_eluemunoh Charging your iPhone in a case could be bad for your battery ⚠️ #tech #technology #iphonetips #iphonetricks #iphonetipsandtricks #davideluemunoh ♬ original sound - David Eluemunoh
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאוד לא מדויק, וכותרת מוגזמת "בדרך להיהרס" (ל"ת)
    יאיר מ 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה לא נכון
    איש 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האייפון מפסיק להיטען ב80 כי זו הגדרה למיטוב חיי הסוללה
    סגור