דיגיטל וטק

רכשתם בבלאק פריידי? אתם עלולים להיות בסכנת עוקץ

החבילות כבר בדרך? לא בטוח. חגי הקניות מאחורינו ואחרי שרכשנו ורכשנו, ייתכן שבין קניה לקניה נפלנו קורבן להונאה שעלולה לעלות לנו ביוקר
מערכת ice | 
הונאה (צילום freepik, unsplash, pixabay)
קוני בלאק פריידי וסייבר מאנדיי נמצאים על עקבותיהם של המבצעים הטובים ביותר בעונת החגים הזו - אבל מתי מבצע מעולה טוב מכדי להיות אמיתי? אפילו באתרי אינטרנט מוכרים כמו אמזון, יש סיכוי שתתקלו במוצר שפורסם על ידי מוכר מזויף שרק מחפש להונות קונים נלהבים. חוקרי מסחר אלקטרוני מצאו תרמית המכוונת לצרכנים מקוונים, ומרמה את הקונים בחגים עם הבטחה להנחות מדהימות באתרים כמו אמזון ו-וולמארט.
לפי חוקרים מ-RedFlagDeals.com ו-AutoGuide.com, "הונאת המוכרים המזויפים" יכולה להטעות את הקונים בכל נקודה של השנה, אבל קשה במיוחד לזהות ב"חגי קניות" כמו בלאק פריידי - שבהם הכל נמכר בתלולות. הנחות.
מה שהופך את המצב לגרוע יותר, סקר שהוזמן על ידי RedFlagDeals מצא כי 95 אחוז מהצרכנים מתכננים לעשות את עיקר הקניות לחג שלהם באינטרנט השנה. יתרה מכך, 91 אחוז קונים את המתנות הללו ביום שישי השחור ובסייבר מאנדיי.
כאשר מישהו רוכש את המוצר המוזל, הרמאי מספק פרטי מעקב מזויפים מה שנותן לו זמן לרמות צרכנים נוספים לפני שהקונה הראשון מבין שהפריט שלו לעולם לא יופיע. אדולפוס מוסיף כי הרמאים עשויים אפילו להציע לקונים משלוח חינם עם הקאץ' שייקח יותר משבוע להגיע לשם - כדי לקנות לעצמם יותר זמן להונות קונים אחרים.
מה שהופך את הרמאים האלה לכל כך משכנעים היא העובדה שהם יוצרים חלון ראווה זרוע בעשרות או אפילו מאות מוצרים אחרים. זה נותן לצרכנים את הרושם שלמוכר יש אוסף עצום של מוצרים והוא מוכר לקונים מקוונים לעתים קרובות - בונה אמון.
המחיר - האם המחיר פשוט נמוך מדי בהשוואה למוכרים אחרים באותו שוק? האם כל השאר מציעים הנחה של 30 אחוז על הטלוויזיה החדשה הזו, אבל המוכר שאתה מסתכל עליו מציע מבצע של 75 אחוז? יש סיכוי טוב שמשהו כאן לא בסדר.
האם זה מותג אמיתי? - בדוק את המידע "משלוח מ/נמכר על ידי" תחת כפתורי "קנה פריט" בדף האינטרנט. אם המותג הזה אינו אותו מותג כמו המוצר שאתה קונה, מותג פופולרי של צד שלישי, או משלוח מהשוק המקוון עצמו (כמו אמזון או וולמארט), זה הזמן להתחיל לשאול שאלות. אם תלחץ על הדף של המוכר ואין שם כלום, השם של המוכר נראה מזויף, או שיש רק מחרוזת של מספרים אקראיים, ייתכן שיש לך עסק עם מוכר מזויף.
האם המותג הזה הוקם? - האם יש משוב בדף של המוכר? אדולפוס ממליץ לקנות ממוכרים שיש להם רשימה ארוכה של הערות חיוביות לגבי המוצרים שלהם. היסטוריית המשוב הזו צריכה להיות גם לפחות שנה כדי להוכיח שהם עסק יציב.
האם הביקורות הללו לגיטימיות? - גם אם למוכר יש משוב, יש סיכוי שזה הונאה. אדולפוס מציין כי ישנם מספר כלים חופשיים לשימוש (כגון fakespot.com) שיכולים לחשוף פוסטים וביקורות מקוונות מזויפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה