דיגיטל וטק

24 שעות לאירוע של אפל: כל מה שנראה מחר

בדיוק יממה לפני ההשקה הגדולה של ענקית הטכנולוגיה, ליקטנו עבורכם את כל הפרטים על מה שנראה שם – החל מהאייפונים החדשים, דרך השעונים והאוזניות החכמים ועד למשקפיים שאולי יוצגו לראשונה
יאיר מור | 
אפל (צילום shutterstock)
מחר (רביעי) ב-20:00 לפי שעוננו זה יקרה: מנכ"ל אפל, סטיב קוק, יעלה על הבמה בתיאטרון סטיב ג'ובס שלצד הקמפוס המפואר דמוי הצלחת המעופפת של אפל בקופרטינו, ומול קהל חי ובשידור חי שבו צפויים לצפות מיליונים ברחבי העולם יציג את החידושים האחרונים של אפל.
המכשירים שעליהם דובר הכי הרבה לקראת האירוע הזה הם, כמובן, הנמכרים ביותר של החברה: הסמארטפונים מסדרת האייפון. אייפון 14 צפוי להגיע, כמו קודמו, בארבעה דגמים, אך בשונה ממנו, הם לא יסודרו לפי סדר מחירים עולה מיני->רגיל->פרו->פרו מקס, אלא רגיל->רגיל מקס->פרו->פרו מקס. בכך תבוא אל סופה תת-סדרת המיני, ששרדה רק שנתיים, ותוחלף על ידי אייפון SE הזול יותר.
כאמור, אייפון 14 יגיע בשני גדלים שלכל אחד מהם שתי גרסאות: 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ', כאשר בכל צמד הגרסה ה"רגילה" תיראה בדיוק כמו אייפון 13 פרו ואייפון 13 פרו מקס, אם המגרעת בראש המסך, בעוד גרסאות הפרו החדשות יקבלו מערך צילום וחיישנים קדמי בתוך מעין "גלולה" צרה יותר בראש המסך.
כפי שדיווחנו כבר, האייפונים ה"רגילים" יהיו זהים כמעט לחלוטין לסדרת הפרו הקודמת, עם אותם מעבדים, אותו עיצוב ואולי אף אותו מערך צילום. רק מכשירי הפרו יקבלו שדרוג, עם מעבד חדש, מערך צילום חדש ובו חיישן ראשי של 48 מגה-פיקסל, יכולת להשאיר את המסך פעיל תמיד עם תצוגה מינימלית "דהויה" של שעה והתראות, וכמובן גם מחיר חדש ויקר במיוחד: לפי דיווחים, מחירי אייפון 14 ו-14 מקס יתחילו מ-800 ו-900 דולר בהתאמה בקפיצה של 100 דולר מגרסת 128 גיגה לגרסת 256 גיגה וקפיצה של עוד 200 דולר לגרסת טרה-בייט, בעוד מחירי גרסאות הפרו יתחילו מ-1,100 ו-1,200 דולר לגרסאות 128 גיגה, בקפיצה של 100 דולר לגרסאות 256, עוד 200 דולר ל-512 ועוד 200 דולר לטרה-בייט – כלומר 1,600 ו-1,700 דולר, בהתאמה, מחירים גבוהים ב-340 ו-440 דולר מהסמארטפון המתקפל והיקר ביותר של סמסונג, גלקסי Z Fold4 (בגרסה העליונה בעלת האחסון בנפח טרה-בייט, כמובן).
בנוסף, צפויה אפל להציג את סדרת השעונים החכמים Apple Watch 8, ובה שלושה דגמים – דגם רגיל, דגם SE זול ובסיסי יותר ודגם פרו גדול ועמיד יותר. שלושתם יגיעו עם מעבדים חדשים וחיישנים משופרים שמסוגלים למדוד טמפרטורת גוף.
גם האוזניות נטולות החוטים של אפל יזכו לשדרוג בדמות איירפודס פרו 2, שייראו דומות לדגם הנוכחי אך עם מעבד חדש וככל הנראה גם חיישן כושר כלשהוא – אולי חיישן דופק, כפי שהיה באוזניות ה-Vi הישראליות שהושקו ב-2017.
 
התעלומה הגדולה היא משקפי המציאות המורחבת של אפל. במהלך החודשים האחרונים נפוצו דיווחים סותרים בשאלה האם תוצגנה השנה או בשנה הבאה – אך אם הן תוצגנה השנה, סביר להניח שזה יקרה באירוע "הרחק" (Far Out), שהוא באופן מסורתי זה שבו אפל מציגה סוגי מכשירים חדשים, בדרך כלל בסיום האירוע, לאחר שהמנכ"ל אומר את המשפט "One more thing...".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה