דיגיטל וטק

אפל מכריזה רשמית: זה התאריך שבו ייחשף אייפון 14

אפל שלחה לעיתונאים הזמנות לאירוע שייערך עוד שבועיים בדיוק, ובו תוצג סדרת הסמארטפונים החדשים שלה, אייפון 14 - אך למרבה ההפתעה, ההזמנה רומזת כי האייפונים עשויים לא להיות המוצרים הכי מעניינים באירוע
יאיר מור | 
אייפון (צילום unsplash)
"הרחק" – זו, בתרגום חופשי, כותרת האירוע שבו תציג אפל את אייפון 14. אך הבשורה המשמעותית היא שככל הנראה אייפון 14 כלל לא יהיה המוצר הכי מעניין באירוע.
אפל שלחה לפני שעה קלה לעיתונאים בארה"ב ומדינות מרכזיות נוספות הזמנות לאירוע שתערוך ב-7 בספטמבר – עוד שבועיים בדיוק, כפי שגרסה ההערכה שפרסמנו בתחילת השבוע – ובו תכריז על שלל מוצרים חדשים. המנהג השנתי הקבוע אומר שבאירוע ייחשפו דור חדש לסדרת אייפון, מחשבים חדשים מסדרת מק השולחנית ומקבוק הניידת, טאבלטים חדשים ממשפחת אייפד ושעונים חדשים ממשפחת Apple Watch.
לא ברור עדיין מה משמעותה של כותרת ההזמנה - אפל נוהגת להשתעתע בה באופן קבוע ברמז דק למה שצפוי להיחשף באירוע - אך יש כאן שתי אפשרויות עיקריות: הלוגו של אפל המורכב ממה שנראה ככוכבים עשוי לסמל מצלמה חדשה ומתקדמת במיוחד באייפון פרו, שתהיה מסוגלת לצלם את השמים בלילה באיכות חסרת תקדים. אך אפשרות אחרת, ומסעירה בהרבה, היא שיחד עם הכותרת "הרחק" - שעשויה לרמוז על מרחק או על זמן - מתכוונת אפל לרמוז להצגת מוצרים עתידיים, ובעיקר את משפקי המציאות המעורבת שלה.
המשקפיים של אפל הם פרויקט שהשמועות עליו רצות כבר שנים, אך לאחרונה דובר מספר פעמים על האפשרות שיוצגו עוד השנה. מדובר על משקפיים שמסוגלים לעשות אחד משני דברים: או להכניס את המשתמש למציאות וירטואלית לחלוטין, או להציג על גבי העולם האמתי שכבה של גרפיקה וירטואלית. ככל הנראה, אפל עובדת על שני הדברים בשני דגמים נפרדים - כאשר היכולת הראשונה תהיה בדגם הראשון והאחרונה תחכה לדגם מתקדם יותר שיושק רק בעוד כמה שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה