דיגיטל וטק

מאסק שוב תוקף את בזוס: "תביעות לא מובילות לירח"

מנכ"ל טסלה ו-SpaceX תקף את המתחרים במרוץ לחלל על התביעה נגד החברה שלו ועל טיסות החלל שלהם, שעליהן הוא התבדח כי מדובר בטיסות שלא באמת הגיעו לחלל
יאיר מור | 
אילון מאסק, ג'ף בזוס (צילום ויקיפדיה, freepik, פייסבוק/ג'ף בזוס)
מלחמות החלל מסרבות לדעוך: אילון מאסק תקף אתמול את מתחריו בקרב על כיבוש החלל במהלך כנס טכנולוגיה שנערך בעיר לוס אנג'לס. מאסק התראיין לקארה סווישר, אחת מעיתונאיות הטכנולוגיה הוותיקות והמוכרות בעולם, במהלך ועידת Code שעורך הבלוג שלה, Recode מקבוצת Vox.
כשנשאל על התביעה שהגישה לאחרונה Blue Origin, חברת החלל של מייסד אמזון ג'ף בזוס, נגד סוכנות החלל נאס"א שבחרה ב-SpaceX של מאסק להבאת האסטרונאוטים הבאים שלה לירח, הוא אמר כי בזוס "צריך להשקיע יותר אנרגיה בהגעה למסלול (סביב כדור כדור הארץ)  מאשר בתביעות". בכך הוא רמז לבדיחה שזרק מוקדם יותר לעבר הקהל, לפיה "(טיסות) מסלול נמוך", כמו אלו שביצעו בזוס והמיליארדר הבריטי ריצ'ארד ברנסון במהלך הקיץ, "הן צעד בדרך לכיוון (טיסות) מסלול" – או, במלים אחרות, הוא רמז כי הטיסות הללו הן לא באמת טיסות חלל, אלא הכנה לטיסות לחלל, כמו זו שביצעה החברה שלו בחודש הנוכחי, ואף זכתה לסוג של פרגון מבזוס וגם מברנסון.
מאסק הוסיף כי "אי אפשר לתבוע את הדרך לירח, לא חשוב כמה טובים עורכי הדין שלך".
עם זאת, דובר מטעם אמזון, החברה השנייה של בזוס, מסר לאתר CNET כי "קשה ליישב בין ההיסטוריה של (SpaceX) לבין העמדה הנוכחית שלהם נגד אחרים שמגישים תביעות דומות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה