דיגיטל וטק

אמזון השיקה טלוויזיות משלה ומביאה את טיקטוק למסך בסלון

ענקית המסחר ברשת הכריזה על שתי סדרות של טלוויזיות תחת מותג פרטי משלה, והפתיעה עם הבטחה להביא את הסרטונים הקצרים של טיקטוק לכל טלוויזיה חכמה
יאיר מור | 
צפייה בטלוויזיה (צילום unsplash)
אמזון הכריזה היום על שתי סדרות חדשות של טלוויזיות תחת המותג הפרטי שלה, Fire TV. הטלוויזיות יושקו בארה"ב בחודש הבא, כפי שדיווחנו לפני כשבוע, ויימכרו באתר אמזון וברשת בסט באי.
קו הטלוויזיות של אמזון כולל שתי תת-סדרות: Fire TV Omni, שמגיעות עם ארבעה מיקרופונים שמאפשרים לשלוט עליהם בדיבור עם העוזרת הקולית של החברה, אלקסה, ללא צורך בהחזקת שלט ייעודי קרוב לפה; ו-Fire TV 4, שמציעה את אותם מסכים ללא מיקרופונים מובנים לדיבור עם העוזרת הקולית ללא שלט.
כל מסכי סדרת Fire TV הם באבחנה של 4K, או בשמה האחר UltraHD, עם תמיכה בתקן HDR10 להצגה מיטבית של התמונה תוך איזון מושלם בין איזורים מוארים יותר לכאלה שמוארים פחות.
סדרת Fire TV Omni תגיע בגדלים של 43, 50 או 55 אינץ' במחירים של 410, 510 או 560 דולר, בהתאמה, כאשר החברה תציע בקרוב שני גדלים נוספים, 65 ו-75 אינץ', עם תמיכה ב-Dolby Vision לאיכות תמונה טובה אף יותר ושוליים צרים יותר, במחירים של 830 או 1,100 דולר, בהתאמה. סדרת Fire TV 4 תגיע באותם גדלים בסיסיים כמו הסדרה היקרה יותר במחירים של 370 דולר ל-43 אינץ', 470 דולר ל-50 אינץ' ו-520 דולר ל-55 אינץ'.
לצד הטלוויזיות החדשות, הושק סטרימר זעיר חדש מסדרת Fire TV Stick, ששמו Fire TV Stick 4K Max. הוא מעוצב כמין Disk-on-Key גדול יחסית המתחבר לשקע ה-HDMI בגב הטלוויזיה ולכבל המספק לו חשמל והופך כל טלוויזיה פשוטה לחכמה, ולדברי החברה הוא כולל כוח חישוב גבוה ב-40% לעומת הדור הקודם, לביצועי וידאו חלקים יותר. מחירו 55 דולר.
במקביל, הודיעה אמזון על עדכון לכל סדרת מכשירי Fire TV, שתביא אליה מספר תכונות חדשות, ובמרכזן גישה לסרטונים הקצרים מרשת טיקטוק על גבי מסך הטלוויזיה בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה) – תכונה שכבר נפתחה בשנה שעברה לבריטניה, גרמניה וצרפת. בנוסף, יתמכו מכשירי הסדרה בגישה באמצעות דיבור למצב התוכן האקראי של נטפליקס ולהמלצות על תכנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה