דיגיטל וטק

זה המוצר החדש שאמזון עובדת עליו

החברה עומדת להשיק ממש בקרוב סדרת מוצרים חדשה שתעמיד אותה בתחרות מול כמה מהחברות הגדולות בעולם שגם מוכרות את המוצרים שלהן דרכה
יאיר מור | 
אמזון (צילום פייסבוק/ Amazon)
אמזון צפויה להשיק בחודש הבא בארה"ב סדרת טלוויזיות בגדלי 55 עד 75 אינץ' הממותגות תחת שמה, כך לפי דיווח של ביזנס אינסיידר על פי מקורות המקורבים לפרויקט.
לפי המקורות, החברה עובדת על טלוויזיות משלה מזה כשנתיים – בערך מאז החלה לשתף פעולה עם יצרניות חיצוניות כמו טושיבה למכירת טלוויזיות המריצות את מערכת ההפעלה שלה, Fire TV, המבוססת על אנדרואיד אך מריצה ממשק של אמזון ואת אפליקציות המדיה שלה, כמו Amazon Prime Video ו-Amazon Music. במקביל, בשנה שעברה היא החלה למכור בהודו סדרת טלוויזיות זולות תחת מותג Amazon Baics, שמחירן מתחיל מכ-500 דולר למסכים בגודל 50 אינץ'.
עם זאת, עתה נראה כי כל אותו הזמן כיוונה אמזון למכור טלוויזיות משלה, שיתבססו על מערכת ההפעלה שלה אך גם יימכרו תחת שמה ולא תחת שמה של יצרנית חיצונית כלשהיא. לפי הדיווח, בשלב הראשון תמכור החברה טלוויזיות שייוצרו עבורה על ידי TCL, יצרנית המסכים הגדולה בעולם, שעומדת מאחורי רוב המותגים שאינם בין שלושת הגדולים (כלומר סמסונג, LG וסוני). בשלב השני, אומרים המקורות, מתכננת אמזון טלוויזיות שהיא תרכיב בעצמה מרכיבים שייוצרו במיוחד עבורה, וכך תעקוף גם את השימוש במסכי "מותג מדבקה" שאינם נבדלים כמעט בכלום ממסכים סיניים זולים.
המטרה של אמזון בהשקת הטלוויזיות אינה עצם התחרות מול ענקיות כמו סמסונג, LG וסוני, שמוכרות את הטלוויזיות שלהן דרכה והיא מרוויחה עליהן לא מעט כסף. במקום זאת, אמזון רוצה לקדם מסכים המבוססים על העוזרת הקולית שלה, אלקסה, שאותה היא מוכרת לאנשים כבר מאז 2014 כחלק מסדרת הרמקולים החכמים שלה, Echo. זאת מכיוון שהחברה מתבססת על הנחת היסוד שהעוזרת הקולית תהפוך לדרך הנפוצה ביותר לבצע הזמנות בעתיד, וככל שאנשים יהיו רגילים יותר לסמוך עליה הם ייטו יותר לסמוך עליה בבקשות כמו "תזמיני לי אוכל".
החברה סירבה להגיב לדיווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה