דיגיטל וטק

ממה נדהמנו יותר – כדורגל בתל אביב או אנשים בחלל?

משחק קלאסיקו האגדות שנערך אתמול בתל אביב והטיסה של מייסד אמזון ג'ף בזוס לירח גרפו אתמול את רוב תשומת הלב של ישראלים ברשת. החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
צופה בכדורגל בטלוויזיה (צילום Jan Vasek / Pixabay)
יש אירועים שלא קורים כל יום – וכשהם קורים, הם דוחקים כל דבר אחר לתחתית סולם העדיפויות. אתמול אירעו שני אירועים כאלה, שכבשו בסערה את טבלת החיפושים החמים היומית שמפרסמת גוגל.
המנצח היה משחק "קלאסיקו האגדות" בין ברצלונה לריאל מדריד שנערך אמש באיצטדיון בלומפילד בתל אביב. ההזדמנות הנדירה לצפות במשחק כדורגל אמתי ברמה בינלאומית על אדמת ישראל תפסה את שני המקומות הראשונים בטבלת החיפושים, עם נתון של בין 15,000 ל-30,000 חיפושים.
את מקומות 3 ו-5, ואת המקום השני בסך הכל, תפסה הטיסה ההיסטורית של מייסד אמזון, ג'ף בזוס, לחלל. שמו של בזוס הופיע בצמרת החיפושים גם באנגלית וגם בעברית, וגרף בסך הכל בין 7,000 ל-15,000 חיפושים.
שחזור צניחתה של חנה סנש בסלובניה, שנערך בסוף השבוע לרגל יום הולדתה ה-100 ביוזמתו של שמחה גולדין, הביא אותה למקום הרביעי בחיפושים.
במקום השישי נמצא השר לשירותי דת, מתן כהנא, שהציע רפורמה במערך הכשרות ועורר תגובות רבות מכל קצוות הקשת הפוליטית.
ובמקום השביעי נמצאת לבנון, שהשבוע שוב עלתה השאלה מתי, ולא אם, תפרוץ מלחמה בגבול בינה לבין ישראל על רקע המתיחות הרבה שקיימת בגבול מזה שנים ומתוגברת על ידי מה שחיזבאללה טוען כירי טילים מצד ארגונים פלסטיניים שאינם קשורים אליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה