תרבות ופנאי

יהודה לוי בווידוי חושפני: "רוצה ילדים, דנה ואני מדברים על זה"

יהודה לוי היה אמור לפזז בימים אלו על במת הפסטיגל ולצלם סדרה בכיכובו. אבל העשייה הנוצצת הוחלפה בביקורי פצועים בבתי חולים ומשרה מלאה של הסברה עולמית באינסטגרם. אך עם כל העצב ואווירת המלחמה שעצרה את השוק, לוי נראה דווקא מאושר, או יותר נכון מאוהב, והוא מודה - "דנה ואני מדברים על ילדים".

מערכת ice | 
דנה פרידר, יהודה לוי (צילום ערן לוי, טל גבעוני)
כמו לא מעט אמנים ואנשי בידור בארץ, לוי הסתובב בחודשים האחרונים בין בתי חולים ברחבי הארץ וביקר פצועים. כמובן, לא לבד. זוגתו ה(כבר לא כ"כ) חדשה, דנה פרידר, התלוותה אליו לבתי החולים ואף למלונות לעודד את המפונים ולשמחם. 
בראיון שערך עם פנאי פלוס על סט צילומי פרסומת קמפיין חדש של פלאפון, לוי (44) הודה שהוא מוכן להיות אבא. "ברור שאני חולם על זה כבר כמה שנים, בעזרת השם. בטח שאנחנו מדברים על ילדים. אני מאמין ביקום והכל יגיע בזמנו, הכל נעצר בזמנו, והכל יתחדש בזמנו והכל יהיה בסדר", אמר השחקן.
דנה פרידר מצדה, סיפרה בראיון: "יהודה ואני חיים את הכאן ועכשיו, הלוואי ונצליח והלוואי שיהיה טוב. חיים את הרגע, ועכשיו טוב. ואיזה טוב - שסוף כל סוף טוב".
נזכיר כי מלבד חופשות נוצצות ברחבי הארץ והעולם, השניים התקדמו שלב די מהר ביחסים וחודש וחצי בלבד אחרי שהפכו לזוג, הם עברו להתגורר בדירה משותפת בדרום תל אביב. זאת לאחר שהוא עזב את מרכז העיר (שינקין) שם התגורר עם אשתו לשעבר, שלומית מלכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה