תרבות ופנאי

מני אסייג: "הייתי שמח אם נועה קירל הייתה משדרת פחות מיניות"

"נועה קירל היא פרפורמרית ברמה עולמית ואני אוהב אותה, עם זאת הייתי יותר שמח אם הייתה משדרת פחות מיניות בשיר אירוויזיון שמייצג את מדינת היהודים", כתב התסריטאי בטוויטר
מערכת ice |  1
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
כשהיא במקום השביעי בתחזיות המוקדמות, שעות בודדות לפני חצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2023, הערב (שלישי) נועה קירל תתמודד בחצי הגמר הראשון ותנסה להעפיל אל משדר הגמר. הנציגה של ישראל, תופיע תשיעית בסדר ההופעות.
לצד הפירגונים הרבים ואיחולי ההצלחה, ישנם כאלה שלא מתלהבים מכל האירוע. מגיש הרדיו, שי גולדשטיין, העלה ביום ראשון פוסט חריף במיוחד כנגד ההופעה של קירל: "מה זה הדבר הזה שהיא עושה שם? מה זה מופע פתיחת רגליים הזה מול כל העולם? כי ריקוד זה ממש לא. זה גס, זה בוטה, זה גמלוני ותסלחו לי זה גם נראה כמו משהו ששייך למועדוני חשפנות אפלים. מישראל תצא תורה ובושה וחרפה. אני מעריך שהיא לא תעבור את חצי הגמר עם המופע המביש הזה. ולפחות לא כל העולם ייחשף לאירוע המביך הזה".
עוד הוסיף גולדשטיין: "אין פה שום העצמה נשית ולא גירל פאוור או פאוור ריינג'ר. יש כאן ניצול מיני של ילדה מבולבלת שיותר מדי אנשים מבוגרים עושים על גבה מיליונים, עוד מאז שהייתה קטינה. יש כאן מסר מחורבן לבנות צעירות שמעריצות כי אומרים להן מודל להצלחה. "‏אין כאן שום דבר שמקדם את מעמד האישה אלא הוצאת תרבות זולה ממועדוני החשק ‏‏אל הבמה המרכזית והאדרה של מיניות נשית בוטה. ואני מוכן להתחייב בפניכם בלי לבדוק את זה שמי ‏שאחראי למופע הזה אלו גברים. ‏תספרו לילדות שלכם שאפשר גם להצליח בלי לפסק רגליים בתחתונים ‏עם חץ מכוון בדיוק לאיבר המין".
גם התסריטאי מני אסייג הביע היום את הסתייגותו מהמופע של קירל, כאשר רשם בטוויטר: "נועה קירל היא פרפורמרית ברמה עולמית ואני אוהב אותה, עם זאת הייתי יותר שמח אם הייתה משדרת פחות מיניות בשיר אירוויזיון שמייצג את מדינת היהודים. בכל אופן, בהצלחה גדולה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שטויות
    יונינה 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בטח היית מציע שהיא תלבש שביס ושמלה ארוכה ותשיר אשת חיל...
    סגור