תרבות ופנאי

אודיה כובשת את אפל: המהלך האדיר והראשון מסוגו נחשף

אודיה נבחרה להיות האמנית הישראלית הראשונה שמשתתפת בפרויקט HOME SESSIONS של אפל מיוזיק

מערכת ice |  1
אודיה (צילום טל עבודי)
אודיה נבחרה להיות האמנית הישראלית הראשונה שמשתתפת בפרויקט HOME SESSIONS של אפל מיוזיק.

הפרויקט הושק בתקופת הקורונה, כשאמניות ואמנים לא יכלו להופיע. אפל מיוזיק הזמינה אותם להתחבר למעריצים ולהמשיך ליצור, על ידי הקלטת גרסאות ביתיות ואינטימיות לשירים הגדולים שלהן ושל אחרים. הפרויקט זכה להצלחה אדירה והוא ממשיך לרוץ בשלל מדינות בעולם עד היום.
כל אמנית שנבחרת לפרויקט מתבקשת להקליט מחדש שני שירים שלה, עם דגש על ביצוע מינימליסטי וחשוף. בנוסף, האמניות בוחרות לבצע קאבר מיוחד לשיר של אמנית או אמן אחר שקרוב לליבן.
בין האמנים הבינלאומיים שנבחרו לפרויקט עד כה: אלט-ג‘יי, ריטה אורה, אלי גולדינג, קרייג דיוויד, שוגבייבס, ראג'נ'בון מן, וכו.‘
כל השירים בפרויקט מוקלטים ב-Spatial Audio, הטכנולוגיה המובילה להקלטות סאונד מבית ,Dolby Atmos שמאפשרת למאזינים להרגיש כאילו הם באותו חדר עם האמנים. הביצועים בפרויקט בלעדיים לאפל מיוזיק ואפשר למצוא את המיטב שלהם בפלייליסט הרשמי שמתעדכן באופן קבוע.
כאמור, אודיה היא האמנית הראשונה בישראל שנבחרה להשתתף בפרויקט שנחשף היום בארץ.
אודיה: "זו הזדמנות לשתף אתכם קהל יקר ולתת לכם הצצה לאיך שיר נולד, בגרסתו המקורית.   בחרתי את אלה שאהבתם במיוחד והפקנו ביצועים אקוסטים, ׳מה קרה׳ זה שיר שכתבתי לעדן בן זקן זמרת שאני מאוד אוהבת.ששינינו קצת את השיר המקורי והתאמנו לעדן את הטקסט. פה השיר מבוצע לפי הטקסט שנכתב במקור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גנבו את מספוטיפיי (ל"ת)
    אדיר 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור