תרבות ופנאי

מורן אטיאס נחשפת: הדוגמנית נמצאת בזוגיות חדשה וסודית במיוחד

אחרי שהפכה לא מזמן לאם חד הורית, מסתבר שמזה מספר שבועות הדוגמנית הבינלאומית תוצרת כחול לבן נמצאת בזוגיות טרייה, עליה היא שומרת הרחק מאור הזרקורים
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
מורן אטיאס ללא ספק עונה להגדרה "רווקה נחשקת", לפחות זה מה שחשבנו עד היום. לפני כארבעה חודשים הדוגמנית הבינלאומית הפכה לאם חד הורית, אחרי שהביאה לעולם את בתה ליה יעל ולא היה נראה שיש איזה בן זוג ברקע. בימים אחרונים צצו שמועות על רומן אפשרי בינה לבין יהודה לוי, אחרי שהשניים תועדו זה לצד זה במספר תמונות.
זה היה נשמע הגיוני: לוי רווק בעצמו, שצמה לילדים משלו והשניים אף נמצאים באותה שכבת גיל פחות או יותר, אבל השמועות על הפאוור קאפל החדש בביצה התפזרו להן מהר מאוד, לאחר שנודע כי השניים חברים וותיקים מזה שנים ולא מדובר בשום פנים ואופן בקשר רומנטי.
אם דאגתם שאטיאס תבלה את יום האהבה הלועזי לבד, אתם יכולים להפסיק. כפי שפורסם ב-TMI, הדוגמנית מנהלת כבר מספר שבועות זוגיות טרייה מתחת לרדאר של כולנו. על אף הקריירה הבינלאומית הענפה של אטיאס, הפעם מדובר בבן זוג ישראלי. השניים שומרים על הזוגיות בסוד של ממש, מתרחקים ממקומות פומביים ונשארים הרחק מאור הזרקורים. זהותו של האיש עדיין לא ידועה, אבל עכשיו כשעניין הזוגיות יצא לאור - כנראה גם ימי האנונימיות שלו הם ספורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה