תרבות ופנאי

ניקול ראידמן בווידוי כואב: "הלב מדמם כל יום, אין מצב רוח לכלום"

ניקול ראידמן שיתפה את עוקביה ברשת החברתית "אינטסגרם", כי היא מעבירה את הימים המורכבים הללו בפריז. בנוסף, ראידמן חשפה על התחושות הקשות שהיא נושאת בשל המצב הארץ: "אין מצב רוח לכלום, הלב מדמם כל יום"

מערכת ice |  1
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
אשת העסקים והזמרת ניקול ראידמן, שיתפה את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם", כי בימים אלו היא שוהה בפריז. מלבד זאת, העניקה ראידמן לעוקביה את האפשרות לשאול אותה מגוון שאלות החל מדעתה על המצב המורכב בארץ, שהותה בצרפת ועמדתה בסוגיית הבחירות.
בסדרת סטוריז שאותם פרסמה אתמול (שבת), ענתה אשת העסקים ניקול ראידמן על שאלות העוקבים שלה ברשת החברתית "אינטסגרם". לאחר שזו נשאלה מדוע אינה מרבה לשתף את העוקבים במעשיה לאחרונה, כמו שתמיד נהגה לעשות, ענתה ראידמן: "האמת שבתקופה הזו, כשהחטופים שלנו בעזה והחיילים שלנו נלחמים ונהרגים, אין מצב רוח לכלום. זו תקופה קשה למדינה שלנו ולעם שלנו, גם אם חזרנו לשגרה חלקית, הלב מדמם כל יום".

(צילום: nicolraidman@)
בהמשך, ראידמן התייחסה לאפשרות קיום הבחירות אשר עולה לא פעם בקרב פוליטיקאים מהצד השמאלי במפה וציינה כי כעת זה לא הזמן לדון בנושא: "חד משמעית לא כרגע. זה מהלך דבילי שיגרום לאסון. המדינה תהיה משותקת. לא נוכל להמשיך להילחם ולא לשחרר את החטופים".
עוד ציינה ראידמן: "מי שצועק 'בחירות מייד, אילו אנשים שלא מעניין אותם כלום, לא החטופים ולא הלוחמים. כל מה שמעניין אותם זה 'רק לא ביבי'. יום יבוא, יהיו בחירות, השאלה ומה אז? זה הזמן להיות מאוחדים ולא להתעסק בשנאת חינם".


 (צילום: nicolraidman@)
בהמשך, שיתפה ראידמן על שהותה בפריז בימים אלו: "לא מרגישים אנטישמיות, לא מדברים על מה שקורה בארץ. הכל רגיל ודווקא יש תמיכה. אין צורך בפאניקה, אפשר לטוס. כדאי לא להיכנס לעימותים עם מפגינים פרו פלסטינים, זה יכול להיות לא נעים ומסוכן. את האמת שלנו אנחנו יודעים והם גם ככה לא יבינו כלום".

 (צילום: nicolraidman@)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניקול
    צהלה ושמחה 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גב ניקול ממש מסכנה בפריז אין לה חשק לכלום גם לא לשאר בארץ כאשר חיילים נהרגים והחטופים עדיין בשבי החמאס,ממש מרחמים עלייך שמה בצל כדי שיצאו לי דמעות ,צבועה שכמותך
    סגור