תרבות ופנאי

ניקול ראידמן משיבה אש: "בטוחה שבעזה יקבלו אותך בזרועות פתוחות"

ניקול ראידמן מתחה ביקורת חריפה על היוצר הישראלי יובל אברהם אשר זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר יחד עם שותפו הפלסטיני באסל אדרה, שהאשים את ישראל באפרטהייד. ניקול ראידמן: "מוזמן לבטל את האזרחות שלך"
מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום אלמוג גבאי)

אשת העסקים ניקול ראידמן תקפה ברשת החברתית "אינסטגרם" את העיתונאי והיוצר הישראלי יובל אברהם, שזכה עם שותפו הפלסטיני באסל אדרה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע של ברלין והאשים את ישראל על הבמה באפרטהייד.

בסטורי שהעלתה אתמול (שני) לרשת החברתית, ראידמן מתחה ביקורת חריפה על היוצר הישראלי יובל אברהם, שזכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע בברלין. "לפעמים אני מנסה להבין מה גורם ליהודי ישראלי לצאת נגד המדינה שלו... אין לי תשובה, אולי לכם יש?", ציינה. 
 



ראידמן המשיכה לתקוף את היוצר שקרא לסיום הכיבוש מעל במת הטקס בברלין וכתבה: "אתה מוזמן לבטל את האזרחות שלך, אני בטוחה שבעזה יקבלו אותך בזרועות פתוחות ויהיה לך את כל החופש בעולם 'ליצור'". 

(צילום: nicolraidman@)

כזכור, היוצר הישראלי יובל אברהם זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר של פסטיבל הקולנוע של ברלין עם שותפו הפלסטיני באסל אדרה על הסרט No Other Land ("אין ארץ אחרת").
בעת נאומו של היוצר הישראלי, אמר אברהם: "עוד יומיים נחזור לארץ שבה אנחנו לא שווים. אני חי תחת דין אזרחי ובאסל תחת דין צבאי. אנחנו חיים 15 דקות אחד מהשני, אבל לי יש זכות בחירה ולבאסל אין. אני חופשי לנוע איפה שאני רוצה, ובאסל - כמו מיליוני פלסטינים אחרים - כלוא בגדה המערבית הכבושה. הסיטואציה הזו של אפרטהייד בינינו ואי-השוויון הזה, חייבים להסתיים". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה