ויראלי

פרסמו תכנים אנטישמיים: האינסטגרם הרשמי של פסטיבל ברלין נפרץ

עמוד האינסטגרם הרשמי של פסטיבל הסרטים בברלין אשר מתקיים מידי שנה, נפרץ על ידי גורמים עוינים שפרסמו תכנים אנטישמיים. חקירה בנושא נפתחה ומטעם הנהלת הפסטיבל נמסר: "אנו תומכים בדמוקרטיה ובפתיחות, ומתנגדים באופן נחרץ להכפשה או שנאה"

מערכת ice | 
חשבונות אינסטגרם שנפרצו (צילום shutterstock, vecteezy)
אתמול (שני) הודיעה הנהלת פסטיבל הקולנוע בברלין כי הוגשה על ידם תלונה במשטרה בגין פריצה לחשבון האינסטגרם הרשמי של הפסטיבל. הפורצים, הפיצו תכנים אנטישמיים ובאחד הפוסטים כתבו: "מהעבר הנאצי הבלתי פתור שלנו ועד להווה של רצח עם - תמיד היינו בצד הלא נכון של ההיסטוריה. אך עדיין לא מאוחר מדי לשנות את העתיד שלנו". 
בפוסט נוסף נכתב: "אנו מכירים בכך ששתיקתנו הופכת אותנו למשתפי פעולה עם רצח העם שישראל מבצעת בעזה והטיהור האתני בפלסטין. החלטנו להשיל את הרעיון ש"אשמה גרמנית" מנקה אותנו מההיסטוריה של ארצנו או מפשעי המלחמה העכשוויים של האומה שלנו. אנחנו משמיעים את קולנו כדי להצטרף למיליונים מסביב לעולם שדורשים הפסקת אש מידית ותמידית, ואנו קוראים למוסדות תרבותיים נוספים בגרמניה לעשות את אותו הדבר".
מהנהלת הפסטיבל נמסר בתגובה לדברים: "פסטיבל ברלין רואה עצמו היום ובעבר כפלטפורמה לדיאלוג פתוח בין תרבויות ומדינות. ולכן עלינו להיות סבלניים לדעות ולהצהרות שנוגדות את עמדתנו, כל עוד ההצהרות הללו לא מכפישות אנשים או קבוצות אחרים על רקע גזעני או באופן שעובר על החוק. מנקודת מבטנו, היה ראוי שבטקס הפרסים, הזוכים והאורחים היו משמיעים הצהרות מובחנות יותר בנוגע לסוגייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה