רכילות עסקית

ניקול ראידמן מעניקה מתנה ליחיא סינוואר: "משלוח בדרך מאמי"

לראידמן יש הפתעה מיוחדת למנהיג יחיא סינוואר ואחרתי שחתמה על טיל שמוקדש אליו: "סינוארוש יש לך משלוח הוט קוטור בדרך מאמי שלי", היא הוסיפה: "מכל הלב ובאהבה שהכל ייפול על הראש שלך". גם על ארגזי רימוני רסס נכתב מצדה: "שולחת לך סוכריות, מניקול ראידמן"
מערכת ice |  1
ניקול ראידמן (צילום אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן, השמיעה לא פעם במלחמת 'חרבות ברזל' את זעמה על כך שמחבל חמאס הוכנס לטיפול בבית חולים בישראל, כנגד ההיגיון והשכל הישר של מדינת חפצת חיים ואף אמרה כי מוטב שיומת.
כזכור היא כתבה בזמנו: "חבר'ה אני רוצה להזכיר לכם שגם סינוואר שהיה לו סרטן במוח, שאנחנו – מדינת ישראל, והרופאים בישראל טיפלנו בחלאה, בתת אדם הזה שהיום כל החרא שאנחנו אוכלים זה בזכותו, כי טיפלנו בו יופי".

אבל מתברר שלראידמן יש הפתעה מיוחדת למנהיג יחיא סינוואר ואחרתי שחתמה על טיל שמוקדש אליו: "סינוארוש יש לך משלוח הוט קוטור בדרך מאמי שלי", היא הוסיפה: "מכל הלב ובאהבה שהכל ייפול על הראש שלך". גם על ארגזי רימוני רסס נכתב מצדה: "שולחת לך סוכריות, מניקול ראידמן".
כאמור, ראידמן שהתבטאה במלחמה גם לזכות משפחת נתניהו חטפה על כך: "תשלם מחיר על החברות עם נתניהו". בין היתר היא גם נשאלה האם "תלך אי פעם לכנסת לעשות שינוי טוב בשביל העם", וענתה על כך: "בעוד כמה שנים טובות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אזרחית 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיכס, איזו שפה.מה זה ממוש?
    סגור