תקשורת ומדיה

ניקול ראידמן נגד נציגי הליכוד: "לא מייצגים אותי, שומעת שטויות"

לאחרונה התקיים ויכוח קולני בין חברי הכנסת טלי גוטליב ודודי אמסלם, שכלל בתוכו אמירות כמו: "תעופי מפה, אנחנו נעיף אותך", ו-"מריחים את הוודקה שאתה שותה עד לכאן". בתגובה, ניקול ראידמן הגיבה על המקרה כי "אלו לא חברי הכנסת שמייצגים אותי"
מערכת ice | 
ניקול ראידמן ושרה נתניהו (צילום אינסטגרם/שרה נתניהו)
במהלך ישיבת סיעה של הליכוד שנערכה אתמול (שני), "נקלעו" חברי הכנסת דודי אמסלם וטלי גוטליב לוויכוח קולני במיוחד שהפך ויראלי ומתוקשר, וכלל בתוכו כמה אמירות קשות שלא אמורות לייצג חברי כנסת. גם ניקול ראידמן, אשר ידועה כמקורבת למשפחת נתניהו ולליכוד, החליטה להגיב בחריפות על הנושא – ולא נראה שהיא מרוצה במיוחד.
את הדרמה בכנסת התחיל אמסלם כשפנה לגוטליב ואמר לה: "תפסיקי להפריע לאנשים, תעופי מפה. אנחנו נעיף אותך. לא היה בליכוד חברת כנסת כזו, נמאס כבר", ובתגובה טלי גוטליב השיבה: "מריחים את הוודקה שאתה שותה עד לכאן. אתה לא תאיים עליי. מי אתה?". ניקול ראידמן שיתפה את הסרטון בחשבון האינסטגרם שלה, ובו רואים את חברי הכנסת מתגרים אחד בשני, וכתבה: "כמצביעת ליכוד, אלו הם לא חברי הכנסת שמייצגים אותי. לא מאמינה לשטויות שאני רואה ושומעת".
כידוע, ניקול ראידמן היא אחת מהנשים המקורבות ביותר לרה"מ ורעייתו, כאשר היא נוהגת להיפגש עימם לעיתים קרובות. היא לא מרבה להתבטא נגד חברי כנסת מהליכוד, אך כנראה הפעם לא יכלה לשתוק ולכן העלתה את הסטורי המדובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה