בארץ

טלי גוטליב ודודי אמסלם בקרב צרחות: "מריחים את הוודקה שאתה שותה"

היחסים בליכוד הולכים ומתדרדרים: במהלך ישיבת הסיעה של המפלגה, השר אמסלם פנה לגוטליב ואמר לה ללא בושה: "תפסיקי להתפרץ, את לא נותנת לאף אחד לדבר". בתגובה לכך, ענתה גוטליב בצרחות: "אל תפנה אלי, מריחים את הוודקה שאתה שותה עד לכאן". אז  איך נגמר הסיפור המביך הזה? 

מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
במהלך ישיבת הסיעה של הליכוד שנערכה היום (שני), נתפסו חברי הכנסת דודי אמסלם וטלי גוטליב בקרב צרחות מפחיד אך לא חריג. את הדרמה התחיל אמסלם כשפנה לגוטליב ואמר לה: "תפסיקי להפריע לאנשים, תעופי מפה, אנחנו נעיף אותך. לא היה בליכוד חברת כנסת כזו. את כל פעם עושה את זה, נמאס כבר".
גוטליב, שידועה בתור אחת שלא נשארת חייבת, ענתה בצווחות: "מריחים את הוודקה שאתה שותה עד לכאן. אתה לא תאיים עליי, אני לא מקבלת הוראות ממך, מי אתה?". השר ענה לה בבוטות: "את מוזמנת לבוא להריח את הבל הפה שלי". 
העימות בין גוטליב לאמסלם גלש גם לאחר ישיבת הסיעה לתוך ישיבת המליאה בה גוטליב אמרה: "שר בישראל, דודי אמסלם, במיזוגניות שאין לתפוס, צועק עליי שהוא יעיף אותי מהמפלגה ושאני אסתום ואשתוק". 
כשהגיע תורו של אמסלם לעלות לדוכן ענה לה ואמר: "הליכוד מפלגה דמוקרטית וכל אחד יכול לומר מה שהוא רוצה. רק צריך דרך ארץ. הגברת גוטליב כרגיל לא נותנת לאף אחד לדבר, צורחת וממציאה. לכן אמרתי לה שתיתן לנהל דיון. ולא? שתצא החוצה".
עוד הוסיף אמסלם ואמר: "הגדילה לעשות ופתאום אמרה לי שהיא מריחה את הוודקה מהפה שלי. בחיים שלי לא שתיתי וודקה, היום שתיתי רק אספרסו ונס קפה. תבינו באיזו רמה היא צורחת ליד כולם. תגידו לי אתם איך זה שבעוד חוצפתה היא מדברת על מיזוגיניה? אמרתי לה בואי תריחי. אתה מבין עם מי יש לי עסק?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחרתי בכם
    ינה 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקי לחרבן על כולם ..גם אתה אמסלם ממש צריכים גננת
    סגור