תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף: "הבריון דודי אמסלם, תכינו שקית הקאה"

העיתונאי ואיש התקשורת בן כספית מתח ביקורת חריפה על השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דודי אמסלם וכתב: "במה מתעסק שר בממשלת ישראל בעודנו נלחמים את הקשה במלחמותינו"

מערכת ice |  7
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
העיתונאי ואיש התקשורת בן כספית פרסם היום (שלישי) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו הוא חושף בפני עוקביו כי השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דודי אמסלם שיגר במוצאי שבת מכתב חריף ומלא איומים למנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים. על פי פרסומו, השר אמסלם מאשים את מנהלת החברות בשיתוף פעולה עם ארגון "אחים לנשק", פעולה שלא מצאה חן בעיניו.

בחשבון הטוויטר שלו, בן כספית מתח ביקורת על השר דודי אמסלם וכתב: "כאילו אין מלחמה. ואין הרוגים, פצועים, חטופים, מפונים, פליטים ואיומים מהודו ועד כוש. הבריון דודי אמסלם ממשיך בשלו. במוצאי שבת שיגר, שוב, מכתב רווי איומים והאשמות שווא למנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים. הפעם, בנוסף לגיבוב האישומים והגידופים הרגיל, הוא מוסיף חטא שיכול להיות מוגדר כ'פשע נגד האנושות', כלומר כוונה לשתף פעולה עם 'אחים לנשק'. אוי לאותה בגידה".
עוד הוסיף כספית כי "מדובר בהזיה" וצירף את התשובה של מנהלת הרשות מיכל רוזנבוים לאור מכתבו של השר אמסלם. כספית המשיך לתקוף את אמסלם וכתב: "תכינו שקית הקאה ותקראו. במה מתעסק שר בממשלת ישראל בעודנו נלחמים את הקשה במלחמותינו".
כספית יצא להגנת רוזנבוים ואמר כי היא, בניגוד לממשלה, פעלה למען אזרחי ישראל וגייסה את החברות הממשלתיות לטובת המפונים והלוחמים ואף הקימה חמ"ל בין היתר. ,כן, 'אחים לנשק' היו ביניהם. אני מזכיר לכם שהאחים האלה פינוי אלפי תושבים מהעוטף בימי המלחמה הראשונים, הקימו חמ"ל מטורף, המדינה שיתפה איתם פעולה, חמ"ל החטופים שהקימו נשאב אחר-כך לתוך החמ"ל של ניצן אלון", כתב כספית.
עוד הוסיף כספית: "מבחינת אמסלם מדובר, כנראה, בבגידה. אגב, בסופו של דבר לא נרשם שיתוף פעולה כלשהו בין העמותה לרשות החברות. זו בסה"כ אפשרות שנבדקה ולא הבשילה. זה הספיק לבריון להשתולל, כרגיל. ואין מי שיגיד לו שב בשקט, תירגע, שתה כוס מים ותתרגל לחיים החדשים שלך, שלנו, של כולנו".
כאמור, במכתב שצירף בן כספית בחשבון הטוויטר שלו, שלחה רוזנבוים מכתב תשובה לשר אמסלם ובו כתבה בין היתר: "מאז שהעזתי לסרב לדרישותיך לקדם מינויים פוליטיים פסולים ולפעול בניגוד לשיקול דעתי המקצועי כמנהלת הרשות מתוך סטיה מכללי המנהל הציבורי התקין, הנך עוסק באופן רציף בהשתלחות אישית בי, ברדיפה ובניסיונות בלתי פוסקים לפגוע בעבודת הרשות".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חייב ציטוט חלילה לא למות
    לייזר 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כספית הם מאותם עיתונאים ומגישים שאם חלילה לא יצטטו אותו לפחות פעם בשבוע הוא עוד עלול לבצע פיגוע התאבדות :)))-במה האדם הזה תורם ?בשינאה במחלוקת בחרחור בקיצור אדם שנתן לוותר עליו ובמקומו לקבל כמה תפוזים ברשת :))
    סגור
  • 5.
    לשלוח את אמסלם ויאיר נתניהו
    משה 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקום החטופים
    סגור
  • 4.
    למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד,שלא ייפגעו חייל
    מאוחדים ודורשים 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוחדים ודורשים למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד,שלא ייפגעו חיילי צהל מלוחמת שטח בנוי צפופה כל כך ומתת קרקע מנהרות ומטעני נפץ, צלפים ,RPG נגד טנקים, ועוד הפתעות ושלמפלצות חמאס ומשפחותיהם לא יהיה לאן לחזור אלא לטורקיה,תימן, אירן ושאר מדינות שתומכות בהם, ואח"כ לספח את השטח נקי למדינת ישראל כדי שלעולם לא ישחטו יותר יהודים מרצועת עזה.
    סגור
  • חסרי מוסר
    שולי 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועל הדרך, לירות על כל החטופים?
    סגור
  • 3.
    צמצום משרד ממשלתי
    מירון 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משרד ראשון שניתן לבטל / לצמצם הוא משרדו של דודי אמסלם. מדובר בשר כושל ומשרד מיותר לחלוטין. וכל מילה בנושא מיותרת.
    סגור
  • 2.
    בזמן שכספית חוגג עם הברנז'ה,חיילים נהרגים בעזה. (ל"ת)
    מעמד העל בישראל 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 1.
    כשהיית במילואים ברחת וכעת במלחמה אתה מתעסק ב??? תגיד (ל"ת)
    עארסלם דיי 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור