TOP 5

5 חשבונות האינסטגרם הנעקבים ביותר בעולם: מי במקום הראשון?

אנחנו מכורים אליהם, עוקבים אחרי כל צעד שלהם ומנסים להתחקות אחר אורח החיים הנוצץ שלהם - אלו הם האנשים עם מספר העוקבים הגדול ביותר בעולם ברשת האינסטגרם. במקום השני הכדורגלן הפורטוגזי כריסטיאנו רונאלדו עם למעלה מ- 600 מליון עוקבים, ומי במקום הראשון? 

מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום unsplash, freepik)
5 החשבונות הכי נעקבים באינסטגרם: במקום הראשון, נמצא היישום אינסטגרם בעצמו. לפרופיל של האפליקציה המצליחה יש לא פחות מ-669 מיליון עוקבים. במקום השני, נמצא הכדורגלן הפורטוגזי המוצלח כריסטיאנו רונאלדו עם 622 מליון עוקבים מרחבי העולם. אחרי רונאלדו ממוקם הכדורגלן הארגנטינאי - ליונל מסי שנעקב על ידי 500 מיליון עוקבים. 
אחרי מסי, ממוקמת האישה עם כמות העוקבים הגדולה יותר ברשת הלוא היא המוזיקאית והשחקנית סלינה גומז. במקום החמישי והמכובד נמצאת הדוגמנית קיילי ג'נר עם 400 מיליון עוקבים. 
כידוע, האינסטגרם פרץ לחיינו ואפשר להגיד שהחליף את צלמי הפאפארצי. בארץ, הדוגמה האולטימטיבית לכך היא בר רפאלי, שנמנעה במשך שנים מלהצטלם על ידי פאפארצי ברחוב אך סיפקה את ההצצה לחייה באינסטגרם האישי שלה. 
לרפאלי יש 3.8 מיליון עוקבים והיא ממוקמת במקום השני ברשימת הישראלים המשפיעים ביותר באינסטגרם, אחרי גל גדות שמחזיקה 109 מיליון עוקבים. גם פוליטיקאים ישראלים מפרסמים הצצה לחייהם דרך האינסטגרם, ובהם ראש הממשלה בנימין נתניהו עם 1.3 מיליון עוקבים. נתניהו הוא הפוליטיקאי הישראלי עם הכי הרבה עוקבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה