קריפטו

המדינה חוקרת: איך נגנבו 234 מיליון דולר מבורסת הקריפטו העצומה?

בחודש יולי נפרצה אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בהודו ומכספת האת'ריום שלה נגנבו מטבעות בשווי 234 מיליון דולר. הבורסה איבדה כ-45% מהנכסים שהחזיקה
שרון בירקמן | 
אתריום (צילום shutterstock)
הרשויות בהודו פתחו בחקירה בנוגע לפריצת אבטחה בבורסת הקריפטו ההודית וואזיר.איקס (WazirX), בה נגנבו 234 מיליון דולר. מייסדי הבורסה נקראו לשיחות עם גורמים רשמיים, ובכלל זה צוותים ממשרד המודיעין הפיננסי (FIU), משרד המודיעין (IB) וצוות התגובה המהירה למקרי חירום במחשבים (CERT-In), במטרה להבין את פרטי ההעברה הבלתי חוקית של המטבעות הדיגיטליים. הפגישות נערכו במשרדי הבורסה במומבאי. 
וואזיר.איקס, מבורסות הקריפטו המובילות בהודו, נפרצה ב-18 ביולי ונגנבו מכספת האת'ריום שלה מטבעות בשווי 234 מיליון דולר. בעקבות הפריצה הבורסה איבדה כ-45% מהנכסים שהחזיקה. במהלך החקירה התבקשו מייסדי הבורסה להסביר כיצד בוצעה העברת המטבעות להאקרים. במקביל נבחנה גם האפשרות של מעורבות פנימית בפריצה, אך בשלב זה אין לכך עדויות.
בכירי החברה משתפים פעולה עם החקירה. וואזיר.איקס שיתפה פרטי טרנזקציות, כתובות בלוקצ'יין הקשורות להאקרים ורשומות של שרתי מחשבים. לפי דיווחים, לא הוחרמו נכסים אישיים של המנהלים כמו מחשבים ניידים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה