קריפטו

ביננס: נדחו 86% מבקשות צה"ל להקפאת ארנקי קריפטו הקשורים לפלסטינים

בורסת הקריפטו הגדולה בעולם דחתה את רוב הבקשות שהתקבלו מצה"ל להקפאת ארנקי קריפטו הקשורים לפלסטיני בשל חוסר בראיות מספקות. החברה הודיעה כי היא מבצעת חקירות עצמאיות ומעמיקות על מנת למנוע פגיעה במשתמשים
שרון בירקמן | 
צ'אנגפנג ז'או מנכ"ל בינאנס (צילום vecteezy, יוטיוב/ Binance)
בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, ביננס, הודיעה כי דחתה את רוב הבקשות שהתקבלו מצה"ל להקפאת ארנקי קריפטו הקשורים לפלסטינים ואנשים נוספים באזור. נילס אנדרסון רוד, ראש חקירות פשעים פיננסיים בבורסת הקריפטו, חשף כי החברה דחתה 86% מהבקשות שהגיעו מהצבא הישראלי בשל חוסר בראיות מספקות. לדבריו, החברה אינה מסתמכת רק על המידע המתקבל מממשלות או מגורמי חוץ אחרים, אלא מבצעת חקירות עצמאיות ומעמיקות כדי להבטיח שהיא עומדת בחוק הבינלאומי ולמנוע פגיעה בלתי מוצדקת במשתמשיה.
ביננס קיבלה כ-1,500 בקשות הקפאה מצה"ל. לדברי רוד, מחקירות שערכה החברה נמצא כי רק 220 ארנקים אכן היו קשורים לפעילות בלתי חוקית. החלטות הסגירה מתקבלות בשיתוף פעולה הדוק בין צוות החקירה לבין המחלקה המשפטית של ביננס, יחד עם רשויות אכיפת החוק. לדבריו, היו מקרים שבהם חשבונות שהצבא הישראלי סיווג כקשורים למימון טרור התגלו בניתוחים העצמאיים של ביננס כקשורים לתחומים אחרים, כמו צדקה. 
בחודש אוגוסט הכחיש מנכ"ל ביננס את הטענות שהחברה נענתה באופן גורף לכל בקשה של הצבא הישראלי להקפאת ארנקים פלסטיניים והבהיר כי רק ארנקים שהיו קשורים לפעילות בלתי חוקית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה