בארץ

בנט קורא לתקיפה באיראן: "זמן המסרים חלף"

רה"מ לשעבר נפתלי בנט קרא לתקוף באיראן "עכשיו, כשזרועות תמנון הטרור האיראני, חיזבאללה וחמאס, הזרועות החזקות ביותר הן ממש מוחלשות, יש לנו לראשונה את היכולת לפעול כנגד איראן בלי לחשוש מתגובה איומה ובלתי נסבלת"
דורון בלוך |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התבטא היום (שלישי) בנחרצות וקרא לתקוף באיראן "עכשיו, כשזרועות תמנון הטרור האיראני, חיזבאללה וחמאס, הזרועות החזקות ביותר הן ממש מוחלשות, יש לנו לראשונה את היכולת לפעול כנגד איראן בלי לחשוש מתגובה איומה ובלתי נסבלת".
בדבריו, הסביר בנט "בידינו לפגוע קשות בגרעין האיראני שמטיל צל כבד על עתידנו. בידינו להבטיח את עתיד הילדים שלנו והנכדים שלנו. משטר הטרור והרצח האיראני ניצב לראשונה חשוף ופגיע. גם העם האיראני משווע להפלתו. זהו חלון הזדמנויות חד פעמי בו יש לנו גם את הלגיטימציה וגם את היכולת לפגוע קשות במשטר האיראני ובתכנית הגרעין שלו". 
עוד הוסיף לומר "תמיד יהיו אילוצים וסיבות למה לא, אבל צריך לזכור: זרועות תמנון, חיזבאללה וחמאס יכולות לצמוח מחדש כל עוד הראש פועל, אבל אם ערפת את הראש האיראני, הרי שהתמנון כולו, על זרועותיו, יגווע."
את דבריו סיים באמירה "לכן צריך להתקיף את תכנית הגרעין האיראנית, בנוסף לפגיעה אנושה בהנהגתה ובכלכלתה. אסור להסתפק בתקיפה של בסיסי צבא איראניים, או פעולות רועשות אך סתמיות שנועדו רק להעביר מסר. הזמן למסרים חלף".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המיידוף הישראלי נפתלי בנט ! (ל"ת)
    אסף 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור