השוק

בעלי HOT בעסקת ענק: זה פרויקט היוקרה שרכש במיליארד שקל

איש העסקים המיליארדר פטריק דרהי רכש את החברה המחזיקה בפרויקט היוקרה מנדרין אוריינטל בטיילת תל אביב. במתחם, מול הדולפינריום, יקומו מגדל מגורים, מלון יוקרה ושטחי מסחר
מערכת ice | 
פטריק דרהי (צילום Jeremy Barande / Ecole polytechnique)
המיליארדר הישראלי-צרפתי פטריק דרהי, הבעלים של HOT וגם ערוץ הטלוויזיה החדש בישראל i24news, מעמיק את השקעותיו בארץ ורוכש פרויקט יוקרה על חוף הים בתל אביב, תמורת כ-900 מיליון שקל.
אתר דה מרקר חשף כי דרהי רכש את השליטה בחברת סיגייט שער הים המחזיקה בפרויקט מנדרין אוריינטל, ברחוב הירקון 2-4 בטיילת תל אביב, מול הדולפינריום. בפרויקט שותף גם הרצל חבס המחזיק 6%. במתחם יקום מגדל מגורים בתכנון משה צור אדריכלים, ומגדל מלונאות יוקרתי, כל אחד מהם בגובה 25 קומות, לצד שטחי מסחר על פני 1,000 מ"ר ופעילות ימית.

צילום הדמייה מאתר הפרויקט מנדרין אוריינטל
את המלון תפעיל הרשת הבינלאומית מנדרין אוריינטל. הפרויקט כולו נמצא במיקום אטרקטיבי במיוחד, מול הטיילת ופארק צ'ארלס קלור, במרחק הליכה מנווה צדק, מתחם התחנה, יפו העתיקה, נחלת בנימין ושוק הכרמל.
כזכור, אימפריית הטלקום של פטריק דרהי, אלטיס הצרפתית, נמצאת במשבר והוא עלול לאבד את השליטה עליה. קבוצת נושים הגישה תוכנית דרמטית לצמצום חובות בגובה 24.4 מיליארד אירו. אלטיס היא חברה בינלאומית בתחום התקשורת והכבלים ובשליטתה חברות תקשורת באירופה, ארצות הברית וישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה