ויראלי

כוכב ארץ נהדרת מזועזע: "משפחה אחת שנמחקה לחלוטין"

אוראל צברי העלה סטורי בו כתב: "יהי זכרם ברוך. לא ניתן לאף אחד למחוק את האמת. את הרוע, ואת האכזריות אותה תושבי העוטף נאלצו לחוות משפחה אחת שנמחקה לחלוטין, סליחה, יהי זכרם ברוך. קשה להכיל, להבין, והיום הזה הוא בור ענק בחיים שלנו, משפחת קוץ, יהי זכרם ברוך"
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת (צילום מסך קשת 12)
הרצח המזוויע של כל משפחת קוץ ב-7.10 על ידי המחבלים של חמאס בפלישה לעוטף עזה, היה אחד האירועים הבלתי נשכחים של היום האכזרי ביותר שחוותה מדינת ישראל. כוכב ארץ נהדרת ושנות ה-90 אוראל צברי התחבר מאוד לסיפור והבטיח לא לשכוח אותו.
צברי העלה סטורי בו כתב: "יהי זכרם ברוך. לא ניתן לאף אחד למחוק את האמת. את הרוע, ואת האכזריות אותה תושבי העוטף נאלצו לחוות משפחה אחת שנמחקה לחלוטין, סליחה". 


בסטורי נוסף שהעלה על רקע ההסבר על המשפחה שנמחקה כולה, כתב: "משפחה שלימה, חלומות, אהבות, שאיפות, שנגדעו באכזריות. יהי זכרם ברוך. קשה להכיל, להבין, והיום הזה הוא בור ענק בחיים שלנו, משפחת קוץ, יהי זכרם ברוך".

בהספד למשפחה נכתב בדף שהציג צברי: "משפחת קוץ, כולל ההורים לבנת ואביב, וילדיהם רותם (19), יונתן (12) ויפתח (11), נרצחו בביתם בקיבוץ כפר עזה במהלך הפיגוע של חמאס ב-7 באוקטובר. המחבלים פרצו לביתם ורצחו אותם כשהם מצטופפים יחד במיטה. לבנת הייתה יזמית בולטת בנגב וניהלה את "בית מלאכה" בשער הנגב, יוזמה לקידום מלאכות מסורתיות במערכת החינוך המקומית. אביב עבד כסמנכ"ל ב"אביב ייעוץ". רותם שירת כמפקד חולייה בצה"ל, בעוד יונתן ויפתח היו שחקני כדורסל במועדון הנוער של הפועל תל אביב. המשפחה שבה לכפר עזה לאחר שהתגוררה בבוסטון, מונעת מהקשר העמוק שלהם לביתם ולקהילה באזור הגבול עם עזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה פעם חמישת שכתוב בכותרות כוכב ארץ נהדרת,נכנס לכתבה
    יוני 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואה אוראל צברי , אז ש הוא לא כוכב ארץ נהדרת ולא שחקן הרכב , כולה מחליף ...
    סגור