בארץ

סינוואר חוסל? בישראל בודקים אם מנהיג חמאס נהרג מאש צה"ל

לאחר שהוגדר "מנותק קשר", גורמים במערכת הביטחון בודקים האם מנהיג חמאס נהרג מתקיפת צה"ל באזורים ברצועת עזה בהם הוא שהה בתקופה האחרונה. צה"ל: "אין בידינו מידע המאשר או מפריך את הדבר".
מערכת ice | 
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, עבד רחים קטיב)
לאחר שהוגדר שוב כ-"מנותק קשר" במערכת הביטחון בישראל בודקים את האפשרות שמנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר, חוסל במסגרת תקיפות של חיל האוויר בשטחי הרצועה.
הפרטים, דווח לראשונה במעריב ובכאן, אך עם זאת זוהי לא הפעם הראשונה מתחילת המלחמה שסינוואר היה מנותק קשר. על כן נכון לזמן כתיבת שורות אלו, עוד אין הוכחה חותכת לכך ש-"הקצב מחאן יונס" אינו בן החיים.
דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי נשאל במהלך הצהרתו הבוקר (שני), האם סינוואר אכן חוסל ברצועה. הגרי, ענה מצידו שהוא לא יכול לשלול או לאשר את הדיווחים על מותו של מנהיג חמאס. תא"ל הגרי: "לא יכול לאשר ולא להכחיש, אין לי מידע שהוא מת".
לפי הדיווחים, במערכת הביטחון ישנה מחלוקת משמעותית בנוגע לאפשרות שסינוואר באמת חוסל. אגף המודיעין בצה"ל, טוענים שמצידם שמנהיג חמאס הוא אינו בין החיים, אך באותה העת טוענים שאין בידם די הוכחות לכך. מנגד, בשירות הביטחון הכללי, חולקים על כך וסבורים שהוא בחיים.
מצה"ל נמסר בתגובה: "אין בידינו מידע המאשר או מפריך את הדבר".
בשב"כ סרבו להתייחס לפרסומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה