בארץ

מלחמת חרבות ברזל: תקיפות נרחבות בלבנון, דובר צה"ל בהצהרה מיוחדת

צה"ל מרחיב את התקיפות בשטחי לבנון: כלי תקשורת ערבים מדווחים על הדי פיצוצים שנשמעו בעומק בלבנון הרחב מהגבול עם ישראל. מיד, דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי בהצהרה מיוחדת על המשך המערכה
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל בצפון (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
24 שעות לאחר המטח האחרון ששיגר חיזבאללה אל עבר עומק ישראל והקריות, כוחות צה"ל מרחיבים את התקיפות בשטחי לבנון. יעדי התקיפה הפעם, הם לא רק מתחמי שיגור, אלא גם מחסני אמצעי לחימה של חיזבאללה שאותרו בישובים גדולים בעומק לבנון.
בהמשך לכך כלי התקשורת בלבנון, מדווחים שגל התקיפות של חיל האוויר הישראלי כבר לא מתמקד רק בדרום לבנון אלא גם בבקאע, והרחק מהגבול עם ישראל. לפי רשת "אל-מיאדין", הדי פיצוצים שנגרמו מאחת התקיפות הורגשו באזור העיירה זבוד, שנמצאת כ-125 ק"מ מהגבול עם ישראל, מצפון לבעלבכ. בדרום לבנון פרסמו תמונות של פטריות עשן מתקיפות צה"ל.
 
בצל האזעקות שנשמעו בגולן לפנות בוקר, דובר צה"ל עדכן שמטוסי קרב של חיל האוויר יירטו בהצלחה כטב"ם ששוגר מעיראק ועשה את דרכו לשטח הארץ דרך סוריה. עוד נמסר כי אין נפגעים בתקרית.
 
הרטמכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי התייחס לפעילות צה"ל בלבנון ואמר אמש (ראשון), שחיזבאללה עומד לקבל שורה של מכות שלא חטף מאז ימי לבנון השנייה: "זהו ירי לעבר אזרחים. אף מדינה ריבונית לא יכולה לאפשר איום כזה על אזרחיה ועל ריבונותה".
כמו כן דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי הודיע שימסור בעוד חצי שעה הצהרה מיוחדת. פרטים נוספים מיד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה