קריפטו

אחד הבנקים הגדולים בעולם חושף: השקעה של 400 מיליון דולר בביטקוין

לאחר שטענו לא פעם שהם לא מתכננים להשקיע במטבעות קריפטו, בנק ההשקעות האמריקאי גולדמן זאקס, חשף כעת שהוא מחזיק 400 מיליון דולר בשבע קרנות הסל שונות שמחקות את הביטקוין | כל הפרטים
מערכת ice | 
גולדמן זאקס (צילום unsplash, ויקיפדיה)
בנק ההשקעות האמריקאי גולדמן זאקס, הצהיר לא פעם שהוא לא מתכנן להשקיע בנכסים דיגיטליים. מאז הבנק שינה את דעתו והתחיל להסתכל בהשקעה בקריפטו כהזדמנות לא רעה והחל להשקיע בשוק.
לאחר הבנק פרסם ביום שלישי האחרון, את הדוחות הכספיים שלו לרבעון השני של השנה ניכר שדעתו על שוק הקריפטו השנתה מקצה לקצה לאחר שנחשף שהוא מחזיק 400 מיליון דולר באחת מקרנות הסל שעוקבת אחר פעילות הביטקוין. 
בשוק האמריקאי כיום ישנן 11 קרנות סל והבנק, חילק את סכום ההשקעה שלו בין 7 קרנות סל שונות. לפי הפרסים ההחזקה הגדולה ביותר של גולדמן זאקס העומדת על 238.6 מיליון דולר נמצאת בקרן iShares Bitcoin Trust, בשמה המקוצר IBIT.
החזקות נוספות של הבנק נמצאות בקרן פידליטי, 79.5 מיליון דולר, ב-Invesco Galaxy, סכום של 56.1 מיליון דולר, אחריה הקרן Grayscale Bitcoin עם 35.1 מיליון דולר ולבסוף היא גם השקיעה סכומים קטנים יותר בקרנות הסל BITB, BTCW ו- ARKB.
רבים רואים בהשקת תעודות הסל מחקות הביטקוין כרגע שבו החל שינוי ביחס של הבנקים הגדולים בעולם לשוק הקריפטו ולמטבעות. במהלך הכנס של קוינדסק שנערך השנה בסוף חודש מאי, מאת'יו מקדרמוט ראש חטיבת הנכסים הדיגיטליים של גודלמן זאקס, חשף כי: "השקת הקרנות הייתה נקודת מפנה פסיכולוגית גדולה מאד, מוסדות כמו שלנו רואים את הפוטנציאל הטמון בהן, לשינוי האופן שבו המערכת הפיננסית פועלת, באופן יעיל הרבה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה