קריפטו

בלאקרוק שברה את השיא: תעודות הסל IBIT חוגגות בתיקי ההשקעות

ענקית ההשקעות שמנהלת נכסים בהיקף של יותר מ-10 טריליון דולר, מחזיקה הכי הרבה ביטקוין דרך תעודת הסל IBIT. על פי החברה, ברבעון הראשון של 2024 היא רכשה עבור קרן ההכנסה האסטרטגית שלה, המנהלת כ-37.4 מיליארד דולר, IBIT בשווי 3.56 מיליון דולר. קרנות הסל מחזיקות כעת יותר ממיליון מטבעות בשווי של מעל 68 מיליארד דולר
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
בלאקרוק, ענקית ההשקעות אשר מנהלת נכסים בהיקף מוערך של יותר מ-10 טריליון דולר, הוסיפה לאחרונה את קרן הסל לביטקוין IBIT, לשני תיקי השקעות בניהולה. על פי דיווחי החברה, ברבעון הראשון של 2024 היא רכשה עבור קרן ההכנסה האסטרטגית שלה, המנהלת כ-37.4 מיליארד דולר, מניות IBIT בשווי 3.56 מיליון דולר.
זאת ועוד, בלאקרוק השקיעה דרך קרן האג"ח הגלובלית האסטרטגית מניות IBIT בהיקף של 485 אלף דולר. קרן זו מנהלת כ-776 מיליון דולר. על פי נתוני רשות ניירות ערך האמריקנית ה-SEC, יותר מ-600 חברות אמריקניות רכשו מניות של קרנות הסל מאז השקתן בינואר השנה. קרן IBIT של בלקרוק עקפה לראשונה את קרן GBTC של גרייסקייל מבחינת היקף נכסים מנוהלים.
סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה אתמול (חמישי) כי הוזרמו לקרן IBIT של בלאקרוק השקעות בהיקף של 102 מיליון דולר בנטו, והקרן הוסיפה לאחזקותיה 1,505 מטבעות ביטקוין. בכך הגיע היקף הנכסים המנוהלים ב-IBIT ל-19.79 מיליארד דולר, לעומת 19.75 מיליארד דולר ב-GBTC. קרנות סל על ביטקוין מחזיקות כעת יותר ממיליון מטבעות ביטקוין בשווי של מעל 68 מיליארד דולר, שווה ערך לכמעט 5.10% מסך הביטקוין שנכרה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה