קריפטו

מיזוג האתריום: מה זה אומר עבור תעשיית מטבעות הקריפטו?

האתריום עומדת להחליף מערכות אימות בלוקצ'יין מ-Proof-of-Work ל-Proof-of-Stake החסכונית יותר באנרגיה. 'מיזוג Ethereum' יכול לחתוך את צריכת האנרגיה של הרשת בשיעור של עד 99.5%
מערכת ice | 
אתריום (צילום pngwing, freepik)
אם שוק מטבעות הקריפטו היה בלחץ בחודשים האחרונים, אז שדרוג תוכנה המיוחל לאחת מפלטפורמות הקריפטו הפופולריות ביותר, אתריום יוכל לשנות את המצב. השדרוג - הידוע בשם 'המיזוג' - עבר מספר עיכובים מאז הוכרז לראשונה בשנת 2014, מה שמותיר שאלות רבות אם אסטרטגיית קונצנזוס חלופית וחסכונית באנרגיה עבור התעשייה תצא לפועל.
שוק קריפטו חיכה לכיול מחדש לקראת קיימות: כזה שלא רק מייעל את הצעת הערך שיישומי קריפטו ובלוקצ'יין מציגים עבור משתמשי קריפטו, אלא גם עבור חדשני אקלים Web3, הדור החדש של תומכי איכות הסביבה, כמו גם מאמצי האקלים בארה"ב באופן רחב יותר.

אם ההכנה למיזוג אתריום תתקדם ללא תקלות, היא תתקיים בסביבות ה-15 בספטמבר. השינוי יעביר את האתריום - המשמש כעמוד התווך הטכנולוגי לאלפי פרויקטים של Web3 ו-71 מיליון ארנקי קריפטו מבוססי אתריום - ממערכת הוכחת עבודה (PoW) הנוכחית שלה למערכת הוכחת הימור (PoS) ( ראה את ההסבר למטה).
שינוי כזה יקצץ, על פי קרן Ethereum, את צריכת האנרגיה של הרשת ב-99.95% ויניח את הבסיס לשיפורים נוספים בתשתית הליבה שלה. ברמה גבוהה יותר, מיזוג Ethereum עשוי לשנות את הנרטיב סביב התעשייה כולה ביחס ליתרונות האקלים הפוטנציאליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה