קריפטו

הקריפטו מגיע גם לפנסיה: האם זה משתלם?

קרן הפנסיה השלישית בגודלה בקנדה, המפקחת על 185 מיליארד דולר, השקיעה ב-FTX Trading בשנת 2021 כחלק מסבב גיוס של 420 מיליון דולר, יחד עם Tiger Global, Sequoia ו-Light Speed ??Venture Partners וההימור נושא את הסיכון הנמוך ביותר וכן ההשקעה גדלה
מערכת ice | 
חסכון (צילום vecteezy)
קרן הפנסיה השלישית בגודלה בקנדה OTPP, המפקחת על 242 מיליארד דולר קנדי ​​(185 מיליארד דולר), השקיעה ב-FTX Trading בשנת 2021 כחלק מסבב גיוס של 420 מיליון דולר, יחד עם Tiger Global, Sequoia ו-Light Speed ​​Venture Partners.
"מבחינת פרופיל הסיכון, זה כנראה פרופיל הסיכון הנמוך ביותר שיכול להיות לך בכך שכולם נסחרים בפלטפורמה שלך", אמר מנכ"ל OTPP, ג'ו טיילור, לרויטרס בשבוע שעבר. הוא הוסיף כי העסקים מציגים ביצועים טובים וסירבו להגיב על גודל ההשקעה של OTPP או על אחזקת ההון.

נוסדה ב-2019 על ידי המיליארדר בן ה-30 סם בנמן-פריד, FTX Trading הוערך ב-25 מיליארד דולר בסבב הגיוס האחרון. טיילור אמר שההשקעה ב-FTX Trading היא חלק מהאסטרטגיה שלה ללמוד על עסקי הקריפטו והאם הוא נותן את האיזון הנכון בין סיכונים ותשואות. "אני לא חושב שיש לנו עדיין את התשובה לשאלה הזו", אמר טיילור.
מטבעות הקריפטו היו תחת לחץ השנה, כאשר מחירו של מטבע הדגל ביטקוין קורס בחצי, וגורר מטה מטבעות דיגיטליים אחרים. למרות השפל, כמה משקיעים מוסדיים גדולים המשיכו להמר על סוג נכס זה. באוגוסט, BlackRock Inc הכריזה על נאמנות ביטקוין נקודתית המעניקה למשקיעים המוסדיים שלה בארה"ב גישה למסחר במטבע הדיגיטלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה