קריפטו

הביטקוין לקראת פיצוץ? ההודעה הקרובה ב-15.8 עלולה להיות קריטית

בימים האחרונים המגמה מתחילה להיראות חיובית עבור הביטקוין, שעלה השבוע וחצה שוב את רף ה-61 אלף דולר. המשקיעים ממתינים להודעה שתגיע השבוע, ועלולה לגרום לפיצוץ לו הם מחכים
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום shutterstock)
בתחילת השבוע מטבע הביטקוין, המטבע המוביל והחזק ביותר בשוק הקריפטו התנודתי והמפתיע, עוד נסחר סביב מחיר של 54 אלף דולר. כעת מחירו כבר חצה את רף ה-61 אלף דולר והמשקיעים מקווים כי מדובר בתחילתה של מגמה חיובית, שתביא את המטבע לשיאים חדשים.
לקראת דו"ח האינפלציה הקרוב בארצות הברית, בו יתפרסם מדד המחירים לצרכן במדינה ואולי יסמן רמז להחלטות הקרובות של הבנק הפדרלי, משקיעי הקריפטו בכלל והביטקוין בפרט, ממתינים בדריכות רבה.
להודעה יש משמעות רבה להחלטת הבנק הפדרלי בנוגע לריבית, והאם לבצע בה קיצוץ כפי שרבים מהאנליסטים חושבים שיעשה בקרוב. בעבר, כאשר הבנק הפדרלי קיצץ ריביות שוק הקריפטו פרח והמשקיעים זכו לתקופה חיובית. דוגמה טובה לכך היא חודש מרץ 20 בו הביטקוין זינק למחיר של 69 אלף דולר, לאחר החלטת הפד על קיצוץ.
בנוסף, האנליסטים מעריכים שכאשר שוק אגרות החוב יחזור לרמתו המוכרת והיציבה, המשקיעים יתחילו לחפש הרפתקאות ואולי לרכוש נכסים בעלי סיכון גבוה יותר, ומי שעונה להגדרה הזו הוא כמובן הביטקוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה