קריפטו

המומחה מרגיע: האם הביטקוין בדרך לשיא של כל הזמנים?

קי יונג ג'ו, מנכ"ל CryptoQuant, מעריך שהביטקוין יכול להגיע לשיא חדש אם ישמור על מחיר מעל 45,000 דולר. למרות ירידות בשוק הפיננסי, ההתאוששות של הביטקוין מעודדת. האם הוא יצליח לשמור על יציבות ולהגיע לגבהים חדשים?
רפאל בן זקרי | 
ביטקוין - אילוסטרציה AI (צילום vecteezy)
לאחר שבוע תנודתי שבו הביטקוין ירד לשפל ועלה מחדש, קי יונג ג'ו, מנכ"ל פלטפורמת CryptoQuant, המספקת נתונים ותובנות מתקדמות למשקיעים, צופה שהביטקוין יכול להגיע לשיא חדש אם ישמור על מחיר גבוה יותר מ-45,000 דולר. למרות שישנם סימנים המעידים על ירידות אפשריות בשוק הפיננסי הרחב, הוא אופטימי לגבי שוק הקריפטו בעקבות ההתאוששות של הביטקוין מהשפל שנרשם השבוע.
ג'ו מזהיר שהשוק עדיין פגיע, אך התאוששות נראית סבירה אם הביטקוין ישמור על רמתו הנוכחית בשבועות הקרובים. הוא משווה את המצב הנוכחי לתחילת 2020, ומייחס זאת לאי-ודאויות כלכליות ולא לחולשות בשוק הקריפטו. מגמה בולטת היא העברת ביטקוין מהמחזיקים הוותיקים למשקיעים חדשים ומוסדיים, בעוד שההשתתפות של אנשים פרטיים נותרת מוגבלת.
התחזית של ג'ו מגיעה לאחר ירידות משמעותיות בשווקים הפיננסיים העולמיים ב-5 באוגוסט. הביטקוין ירד מתחת ל-50,000 דולר אך נסחר כיום סביב 57,000 דולר, עלייה של 25% ביום האחרון.
ג'ו התייחס לדיון בקרב משקיעי הביטקוין, כשקבוצה אחת רואה בו מניה טכנולוגית ומוכרת בזמן משברים, בעוד שהקבוצה השנייה רואה בו "זהב דיגיטלי" בהתאם לחזונו של סאטושי נקאמוטו. הוא מרגיע את המשקיעים ואומר ששמירת יציבות הביטקוין חיונית לצמיחתו לטווח הארוך.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה