קריפטו

החברה המפתיעה שרכשה ביטקוין בשלושה מיליון דולר: "זהב דיגיטלי"

האם ביטקוין הופך למיינסטרים? חברת הציוד הרפואי Semler Scientific הכריזה במרץ שתשקיע את יתרות המזומנים שלה בביטקוין והודיעה כעת על רכישת 101 ביטקוין נוספים המעמידים את אחזקותיה על 929 ביטקוין בשווי כולל של 63 מיליון דולר
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
"ביטקוין הוא כעת סוג נכס מרכזי עם ערך שוק של יותר מטריליון דולר. אנו מאמינים שיש לו מאפיינים ייחודיים כנכס נדיר ומוגבל שיכול לשמש כהגנה סבירה מפני אינפלציה ומקלט בטוח על רקע חוסר יציבות גלובלית", אמר בחודש מרץ אריק סמלר, יו"ר חברת הציוד הרפואי Semler Scientific כשהטיל פצצה תקשורתית והודיע על היעד של עודפי המזומנים של החברה.
"אנו מאמינים שהעמידות הדיגיטלית והארכיטקטונית שלו הופכת אותו למועדף על פני זהב, שערך השוק שלו הוא פי עשרה מזה של ביטקוין", אמר סמלר. "לאור הפער בערך בין זהב לביטקוין, אנו מאמינים שלביטקוין יש פוטנציאל להניב תשואות גבוהות ככל שהוא יתקבל יותר כ'זהב דיגיטלי'".
לדבריו, "הדירקטוריון וההנהלה הבכירה שלנו השקיעו זמן רב בבחינת שימושים אפשריים במזומן, כולל רכישות. לאחר שלמדנו חלופות שונות, החלטנו שהחזקת ביטקוין תהיה השימוש הטוב ביותר במזומנים העודפים שלנו".
החברה החלה את מסע הרכישות שלה בחודש עם ביטקוין בשווי 40 מיליון דולר, מה שהזניק את המניה שלה ב-25%. בחודש יוני היא רכשה ביטקוין בשווי של 17 מיליון דולר נוספים וכעת שלושה מיליון נוספים. בחברה הודיעו שיגייסו 150 מיליון דולר נוספים לרכישת ביטקוין.

חברת Semler Scientific מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים ושירותים לטיפול במחלות כרוניות. מוצר הדגל שלה מוגן בפטנט ומאושר על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA). הבדיקה מסייעת באבחון של מחלות לב וכלי דם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה