כסף וצרכנות

תן ביס מרסקת מחירים: איפה תשלמו 40% פחות עד מחר

לקראת המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות, תן ביס מציעה בין 15% עד 40% הנחה בהזמנת משלוחים ממגוון רשתות באפליקציית או באתר. המבצע תקף בשלוש רשתות מזון מובילות בתאריכים 3-4.10 וה- 24-25.10 החל מהשעה 18:00
מערכת ice | 
תן ביס (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות מתקרב בצעדי ענק ורבים מתכננים לצפות במשחקים עם החבר'ה בבית או אפילו בסוכה, שכן חלק ממועדי המשחקים יתקיימו במהלך חול המועד סוכות.
אז מה מזמינים למשחק? בתן ביס מסדרים לכם מבצע שמיועד לצופי ליגת הכדורגל הטובה בעולם, של בין 15% עד 40% הנחה בהזמנת משלוחים ממגוון רשתות מובילות ופופולריות ברחבי הארץ.

הרשתות המשתתפות; דומינו'ס פיצה - 40% הנחה, מקדונלד'ס- 15% הנחה, ווק טו ווק - 15% הנחה,  תקף בהזמנת משלוח באפליקציית או באתר תן ביס. ההטבות בתוקף בימי המשחקים 3-4.10.23 ו-24-25.10.23 החל מ-18:00, בסניפים המשתתפים, במשלוחים או בפיקאפ בלבד, לא כולל דמי משלוח, ללא כפל מבצעים, בהתאם לשעות פעילות המסעדות, מינימום ההזמנה בכל מסעדה ולפי אזורי החלוקה.
ליעד שובל, סמנכ"לית השיווק של תן ביס: "בדומה לאוהדים ברחבי העולם, אוהדי הכדורגל בישראל נוהגים לצפות בטורניר היוקרתי ביותר באירופה יחד עם החברים והמשפחה, בליווי ארוחות מפנקות מהמסעדות האהובות עליהם. אנחנו בתן ביס מציעים להנות ממגוון מבצעים מטורפים לחווית צפייה מושלמת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה