כסף וצרכנות

יאנגו דלי משתלטת על השוק: אלו המוצרים החדשים שתוכלו לרכוש

קרמים, מוצרי איפור ותכשירים עד דלת הבית תוך דקות. יאנגו דלי: "קטגוריית ההיגיינה גדלה ב-30% תוך שנה, וזה גרם לנו להבין שיש ביקוש אדיר"
מערכת ice |  1
יאנגו דליברי (צילום יח"צ)
האפליקציה הקמעונאית הפופולרי, יאנגו דלי, משיקה את קטגוריית הטיפוח המורחבת שלה. זאת לאחר שקטגוריית ההיגיינה הפתיעה בשנה החולפת בגידול של שליש במכירות המוצרים בה.
ב-Yango Deli מספרים: "אם נתקעת בלי תכשירי האיפור והטיפוח האהובים עלייך - אין צורך לצאת מהבית ולעצור את כל ההתארגנויות. ב-2023 כבר כולם מבינים שזה קצת מטורף לעזוב הכל וללכת לחנות כדי לרכוש מוצרים בסיסיים שאתם רוצים לקבל במידיות. אם בעבר משלוח תוך שבוע היה נראה מהיר, ואחר-כך משלוח של 24 שעות נחשב מרשים, היום הציבור בוחן אותנו בדקות".

עוד נמסר: "אנחנו שמחים להביא גם לשוק הקוסמטיקה, הטיפוח וההיגיינה את המהפכה שהבאנו בתחומי הצרכנות האחרים. יאנגו דלי מעמידה לרשות הצרכנים מוצרים מהשורה הראשונה, ובמחירים משתלמים, כדי שבהזמנה אחת פשוטה באפליקציה יוכלו לקבל אותם במשלוח סופר מהיר".
עוד נטען: "מדובר בקטגוריה שהציבור מצביע לה באצבעות ומזמין בהמוניו, ועל כן החלטנו להרחיב אותה עם שורת מוצרי פרימיום נוספים. אנחנו רואים בשנה האחרונה גדילה של 30% בביקושי הקהל שלנו למוצרי היגיינה וטיפוח, ואנחנו מתכוונים להפתיע עם שיתופי פעולה וקטגוריות נוספות בהקדם. המבצעים השבועיים שאנחנו מפעילים באופן מתחלף על מוצרינו, יחולו גם על קטגוריה זו, מה שיהפוך את כל חוויית הקנייה לכדאית ביותר."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנשים, תנו חוות דעת
    100 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם שווים? עומדים בהבטחות? נראה באתר שהם זולים יותר, אך מעט מוצרים יחסית לסופר.
    סגור