תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 תחליף את בעלה: זה הג'וב הנוצץ שקיבלה

ליאור קינן עוזבת את תפקידה ככתבת הכנסת של חדשות 13 לטובת תפקיד חדש – הכתבת הפוליטית של הערוץ. בכך, תחליף קינן את בעלה, העיתונאי ספי עובדיה, אשר הצטרף לתוכנית התחקירים "עובדה" של קשת 12

מערכת ice | 
ליאור קינן ספי עובדיה (צילום יהונתן זינדל פלאש 90 חדשות 13)
ליאור קינן, הידועה כמגישה וככתבת הפוליטית של חדשות 13, כובשת פסגה נוספת בעולם התקשורת. בציוץ בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר), הודיעה העיתונאית כי היא חוזרת למסכים לאחר חופשת לידה ממושכת בתפקיד די שונה.
"עדכון: אחרי כ-4 שנים בתפקיד כתבת הכנסת, חזרתי מחופשת הלידה לתפקיד הכתבת הפוליטית של חדשות 13. נתראה כרגיל על המסך ובעדכונים פה ובטלגרם", כך כתבה בחשבון ה-X שלה. בעקבות כך, קינן תיכנס לנעליו של בן זוגה, העיתונאי ספי עובדיה, אשר עזב את חברת חדשות 13 והצטרף לצוות של תוכנית התחקירים "עובדה" בקשת 12. 
 
בין המגיבים לציוץ של קינן, ניתן היה להבחין בכתב המשפט של חדשות 13, הלוא הוא אביעד גליקמן שבירך על השינוי המרענן וכתב: "יאללה מברוק!! תותחית".
מלבד כתב המשפט של חדשות 13, מיהר מתן חודורוב, הפרשן הכלכלי של הערוץ, להגיב על הציוץ של ליאור קינן וכתב לה: "ברכות על הקידום, ליאור! שמחים מאוד על חזרתך למסך". 

כאמור, קינן תחזור לחברת חדשות 13 ותשמש ככתבת הפוליטית של הערוץ לאחר חופשת לידה ממושכת. כזכור, במרץ האחרון נולדה לאנשי התקשורת המוכרים ליאור קינן וספי עובדיה בת בכורה, תמר. בחודשים האחרונים סיפרה העיתונאית המוכרת על חווית האימהות וכתבה לבתה הקטנה משפט מרגש: "הפכת את החיים למאושרים הרבה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה