תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 נפרדת בדמעות: "הכל היה מושלם אם רק היית פה"

חן זנדר, כתבת חדשות 13 ששכלה את אחותה נועה זנדר ז"ל בטבח בפסטיבל הנובה, נשברה מול המצלמות בפרויקט מיוחד של דיגיטל רשת 13 לציון שנה ל-7 באוקטובר: "הבית שלנו שבור. את אבדה לעולם ולנו". צפו
מערכת ice | 
חן זנדר ונועה זנדר (צילום אינסטגרם)
חן זנדר, כתבת חדשות 13 ששכלה את אחותה נועה זנדר ז"ל בטבח בפסטיבל הנובה, נזכרה היום (שני) בפרויקט מיוחד של דיגיטל רשת 13 לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר, ברגעים הקשים שעברו עליה מאז ועד היום.
בפרויקט המצמרר של דיגיטל רשת 13, זנדר נזכרה בדמעות: "אחותילי נרצחה במיגונית ברעים ב-7 באוקטובר אחרי שנמלטה מהמסיבה. בן זוגה ניצל. נועה שלי, אחותי, רציתי לספר לך שאת דודה, דודה של אוריקי. דודה שרצית להיות אחרי חודשים שהבית היה חשוך, פתאום הצליחה להדליק את האור קצת. וכמו שאמא תמיד אומרת שהיא מסתכלת עליה, איך הכל היה יכול להיות מושלם אם רק היית פה, אבל את לא".
"היא לא מחליפה אותך", המשיכה זנדר כשהיא מתפרקת בבכי: "היא מסתכלת על התמונות בסלון, היא שומעת את הסיפורים, היא שומעת אותי מדברת עלייך. בכל מקום שאני מגיעה ישר שואלים 'למי היא דומה', וכל מה שאני רוצה לעשות זה לשלוף להם את התמונות שלך שהיית תינוקת. כדי שהם יבינו שאת כל-כך דומה לה. שהיא דומה לך. אני רוצה שהיא תגדל ותקבל את התכונות שלך".
"זה כל-כך לא פייר בשבילה לגדול בבית שבור", הוסיפה כתבת חדשות 13: "זה לא פייר שהיא לא תכיר אותך, לא תהיה שושבינה בחתונה שלך. זה לא פייר שבכל יום זיכרון יהיה לה מישהי שהיא יכולה לספר עליה בכיתה שלה. אני לא תופסת שחלפה שנה. הלב שלי עדיין תקוה ב-7 באוקטובר. חושבת מה לא אמרתי לך. אני רוצה לשתף אותך ולספר לך כל-כך הרבה דברים. רוצה לצחוק איתך, לכעוס איתך. אני אוהבת אותך. כל-כך אוהבת אותך - אין לך מושג בכלל כמה. את אבדה לעולם, אבדה לנו. אבל אין לי ספק שאת תלווי אותנו אני מרגישה אותך כל הזמן ויודעת שאת איתי".
לסיום אמרה זנדר: "אני אוהבת אותך ומקווה שאת גאה בי ובכולנו. אנחנו ביחד בשבילך כי זה מה שהיית רוצה בשבילנו. לא חשבתי שאבכה, אני רגילה לדבר ולספר עליה. זה לא קורה לרוב. זה קורה לי לבד, לא מול מצלמות. תודה על זה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה