תקשורת ומדיה

חן זנדר, כתבת ערוץ 13 נשברת: "הלב גם ככה מרוסק"

התגובות הקשות להכרזה של השרה מירי רגב כי בחרה בחן זנדר, כתבת ערוץ 13, להנחות את טקס הזיכרון הממלכתי לאירועי ה-7 באוקטובר, הביאו את הכתבת להגיב לראשונה הערב בקול שבור

מערכת ice |  2
חן זנדר ונועה זנדר (צילום אינסטגרם)
זנדר, ששכלה את אחותה נועה זנדר ז"ל בטבח בפסטיבל נובה, צפויה להנחות את הטקס השנוי במחלוקת לצד עוד ארבעה מנחים שאיבדו את יקיריהם בטבח ובמלחמה.
בין המגיבים שביקרו את זנדר היו מנהיגי מחאת קפלן כמו קוסטה בלאק, שטען שזנדר לוקה בתסמונת שטוקהולם וגונן בן יצחק, שכתב לזנדר: "את מנרמלת ממשלת דמים אל תתני לזה יד".
מגיבים נוספים כתבו דברים בוטים לכתבת וטענו כי היא משתפת פעולה עם מי שהביאו להירצחה של אחותה. "שתשני בלילה ולא תשמעי את נשמתה הרצוחה של נועה אחותך זועקת לך". ו"כמה שילמו לך בשביל למכור את הזיכרון של אחותך לממשלה שאחראית למותה".
זנדר שהגיבה בתחילה לפרסומים ברשת X, סיפרה שההחלטה להנחות את הטקס נבעה מהרצון שלה לוודא שאף אחד מהנופלים והנרצחים לא יישכח והזכירה כי משפחות שכולות רבות דרשו לקיים את הטקס הממלכתי. "חשוב לי להיות שם", ציינה.
בתגובה מצולמת ראשונה הלילה לתוכנית "הצינור" ברשת 13, זנדר כבר נשמעה פגועה וכואבת יותר. " טקס זיכרון ממלכתי נועד לזכור ולהזכיר את כל מאות הנרצחים והנופלים מאז ה-7 באוקטובר. אני לא רק צריכה, אני מחוייבת לקחת בו חלק ולוודא שאף אחד לא ישכח את מה שקרה... אם הייתה תהייה שיכניסו לנו מילים לפה, לא רק אני הייתי מסרבת לקחת בטקס חלק אלא כל אחד אחר".
זנדר התייחסה בנוסף בקול שבור לביקורות ולהשמצות נגדה וטענה שלמגיבים יש "כוונות מכוערות ממש".
"אף אמירה ומשפט מכוער לא יצליחו לשבור את הלב שגם ככה מרוסק", סיכמה זנדר בכאב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התגובות להנחיית חן
    קטי טירם 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם ישראל היקר למה מגיבים ברוע כזה איו לכם טיפת רגש מיטב בנינו נפלו בשביל שנוכל לחיות כאן לחשוב כול הזמן זה לא מובן מאליו
    סגור
  • 1.
    חן יקירה לא להיכנע , את אלופה וחזקה (ל"ת)
    אורי 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור