תרבות ופנאי

הזמר המפורסם נגד מפגיני קפלן? "לכו לשיעור תורה"

המוזיקאי המוצלח, קובי אפללו, פרסם אמש סטורי על המחלוקות הפנימיות בישראל, הפנה אצבע מאשימה כלפי מי שלדבריו נהנים מהפילוג בעם והזהיר מפני ההשלכות: "כל כך חבל". מי נמצא על הכוונת?

מערכת ice |  1
קובי אפללו (צילום אלדד רפאלי)
הזמר המוערך, קובי אפללו, נושא רזומה מרשים של להיטים מרגשים שכולם מכירים כמו "מכתב לאחי", "שיר געגועים", "ים הרחמים" ועוד. המוזיקאי, שנוהג כידוע מדי פעם להתבטא באומץ בנושאים רגישים, העלה אמש סטורי כעוס ל-38 אלף עוקביו באינסטגרם בו הוא רומז למי שנהנים לדבריו מהפילוג בעם:
"כל אותם אנשים שהפילוג עושה להם טוב... מי אתם ולמה אתם לא מטפלים בזה?!? לכו לשיעורי תורה, זה עוזר!! ואם לא, יש אחלה סרט שנקרא אגדת חורבן.. סתם כדי שתקלטו ת'השלכות.. חבל.. כל כך חבל", סיים בעמימות הזמר.
לא ברור אם המוזיקאי מתייחס למחלוקות האחרונות סביב טקסי הזיכרון ל-7 באוקטובר או לסערה שהתעוררה בעקבות האיסור של עיריית תל אביב לקיים תפילות המוניות בהפרדה במרחב הציבורי.   

צילום מתוך חשבון האינסטגרם של קובי אפללו @kobiaflalo
בראיון שהעניק למעריב לפני פחות משבוע טען הזמר: "אם כבר אנחנו צריכים ללמוד משהו, זה לא לדבר אנגלית, אלא לדבר ערבית. הלו, אנחנו לא שוודיה. אנחנו לא ארצות הברית, אנחנו לא  ,LAאנחנו רוצים להיות, אבל אנחנו במזרח התיכון".
לפני כשנתיים הזמר אף יצא במתקפה כנגד דור האומנים הצעיר וטען כי הם "מתחרים מי יביא את הטקסט הכי מטומטם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך להשתלת מח (ל"ת)
    יובל אורן 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור