תרבות ופנאי

עידן רייכל חושף: יילך לטקס הממלכתי או האלטרנטיבי?

עידן רייכל משתף כי הוא נשאל באיזה טקס ישיר ולאן הוא מתכוון להגיע: "עיסוק מוזר שכזה בימי אסון. אפשר וצריך לחבק את כל אלה שחזרו ושיחזרו, והלוואי וכולם יחזרו"
מערכת ice |  2
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
סערת הטקס הממלכתי ביום השנה לטבח ב-7 באוקטובר ממשיכה לעשות כותרות. אומנים וזמרים רבים ממהרים לפרסם את דעתם ולאיזה טקס הם יגיעו, היום (שלישי) הזמר והיוצר עידן רייכל משתף את התייחסותו לנושא.
"ב-7 באוקטובר אלך לאמוץ אבני מבארי ולמשפחתו שאיבדה כל כך הרבה מבני המשפחה והחברים, ולאביטל והבנות מניר עוז, והלוואי ונהיה שם עם שגיא שיחזור עד אז. ואלך למשפחתו של אל״מ רועי לוי. לציון ונתנאל וכל החברים שלהם הפצועים המאושפזים בשיקום", שיתף רייכל כשהוא חושף מה תכנוניו ליום הזיכרון.
רייכל טוען כי טקסים אלטרנטיביים הם רצויים אך הוא מקווה כי לא יגרמו לפילוג גדול בעולם: "מכל עבר שואלים ומתעסקים, באיזה טקס ישיר איזה זמר - ומאתמול גם שואלים אותי לאן אגיע אני. עיסוק מוזר שכזה בימי אסון. ביום השנה - מציע לעמוד ביחד, בשתיקה, נוכח ההפקרה. נוכח האסון. לא חייבים במה, ותאורה, ורמקולים ונאומים. אפשר וצריך לחבק את כל אלה שחזרו ושיחזרו והלוואי וכולם יחזרו. ולשתוק מול קברות הנרצחים. לבקר בבתי החולים את החיילים הפצועים כל כך קשה. שעדיין יהיו שם. והם יהיו. אני מעריך שמשפחות שכולות רבות יוזמנו לכל אחד מהטקסים, ואני רק יכול לקוות שהטקסים לא ישמשו כעוד גורם מפלג, ועוד על חשבונן של אלה". 
לאחר מכן פרסם את את הפרויקט המוזיקלי של אחת מנרצחי הטבח: "ואם אקשיב למוסיקה - זה יהיה רק ל'פרויקט של תמרי' - פרויקט הבוגרים בכפר המוסיקלי של תמר קדם סימן טוב שנרצחה עם בעלה ושלושת ילדיהם-  ושל שגיא דקל חן, שעדיין שם. בעזה", סיכם רייכל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חנוך דאום, סחטיין עליך, הצלחת להעמיק את הקרע במדינה הזו (ל"ת)
    שאפו לדאום 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הצעה לסלבס
    יוסף שלום 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתרחקו מפוליטיקה כי היא מפלגת את העם בישראל בימים אלה.
    סגור