תקשורת ומדיה

הזמר הישראלי חושף: זאת ההצעה שקיבל מהפקת האח הגדול

אריאל זילבר בראיון חושף לתוכנית "פתחי את שי" המשודרת בערוץ עכשיו 14, זילבר חושף שיר חדש שהוציא המדבר על תוכנית עבודה להחלפת הבכירים במדינה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
הזמר אריאל זילבר התארח בתוכנית "פתחי את שי" בערוץ עכשיו 14, וחשף שלמרות דעותיו הימניות הוא עדיין מקבל הצעות להשתתף בתוכניות שונות בטלוויזיה, לדוגמה חשף כי קיבל הצעה להיות שופט בתוכנית "האח הגדול" המשודרת ברשת 13 וסירב "אתם טומאה, אני לא מתעסק איתכם, מי שנכנס אצלם הוא אבוד."
אריאל זילבר הזדהה בדעות ימניות עוד בשנות השבעים ונאלץ להסתיר את דעותיו. הראיון שנתן ל"פתחי את שי" הגיע לאחר שחרור שיר חדש שנקרא "להחליף את הסוסים", השיר מדבר על ניקוי אורוות של הבכירים במדינה למעט ביבי שעליו אמר זילבר " מי יבוא במקומו? אני אוהב את ביבי מי יוביל אותנו במקומו? לא הוא אשם זה המטכ"לות, הוא לא עשה כלום הוא צדיק בדורו."

אריאל זילבר (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
זילבר איבד לאורך השנים קהל רב כי התחיל להביע את דעותיו הפוליטיות דרך שיריו, כזכור, זילבר הוציא שיר על אלאור עזריה וגם על בן אוליאל, שעליו אמר בראיון "תראו, עמירם בן אוליאל יושב בכלא, והוא לא אשם. הוא לא עשה כלום וקוראים לו רוצח זה שורף לי בנשמה”.
בנוסף לכך, נשאל בראיון על שירו המפורסם "ואיך שלא", הוא הפריח את השמועות שהשיר נכנס על כלבתו ואמר " ואיך שלא לא על הכלבה שלי השיר על אשתי המנוחה שושונה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה