בארץ

14 ח"כים מהקואליציה לראש השב"כ: הקל על אמירם בן אוליאל

במכתב מיוחד ששוגר לראש השב"כ רונן בר, 14 ח"כים מהקואליציה מבקשים ממנו להקל על תנאי הכליאה של רוצח משפחת דוואבשה, אמירם בן אוליאל. "אין כל צידוק לנהוג כלפיו בחוסר שיוויון משווע"
מערכת ice | 
עמירם בן אוליאל (צילום ויקיפדיה)
14 ח"כים מהקואליציה שיגרו מכתב לראש השב"כ בו הם מבקשים ממנו להקל בתנאי הכליאה של רוצח משפחת דוובאשה, אמירם בן אוליאל. מאז שאוליאל נכנס למעצר "הוא שוהה לבדו בתאו בבידוד מלא ובתנאי הכליאה הקשים ביותר במדינת ישראל", כך טוענים הח"כים.
עוד נטען במכתב ששיגרו הח"כים כי: "מצבו הנפשי התדרדר לאחרונה מפאת הבידוד הממושך, ויש חשש גדול לבריאותו הנפשית והפיזית. בליל הסדר האחרון אושרה לראשונה בקשתו של עמירם לעבור לאגף תורני בכלא ולקיים את מצוות החג. הדבר היה לו למשיב נפש."
הח"כים שחתומים על המכתב וביניהם ח"כ לימור סון הר מלך, ח"כ קטי שטרית, ח"כ טלי גוטליב וח"כ צביקה פוגל, מבקשים להעביר את אוליאל לאגף התורני לחגי תשרי: "אני פונים אליך למען תורה להעברת עמירם לאגף התורני לכל הפחות לחגי תשרי."
הח"כים טוענים כי תנאי הכליאה של אוליאל לא שיוויונים: "אין כל צידוק לנהוג כלפיו בחוסר שיוויון משווע, כפי שלא נוהגים כלפי אסירים ביטחוניים המרצים מאסרי עולם על מעשי רצח אכזריים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה