טלוויזיה

אברי גלעד נגד אלאור עזריה: "טעה ובגדול"

איש הטלוויזיה, אברי גלעד התראיין לחדשות 12, במהלך הריאיון התייחס גלעד לפרשת אלאור עזריה ואמר: "האם צריך לחסל מחבל בזירת הפיגוע? בוודאי שכן. הוא בא בכוונת הרג, הוא מצא את מותו"  
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום פלאש 90/ נועם רבקין פנטון, פייסבוק/ אברי גלעד)
איש הטלוויזיה ושדרן הרדיו, אברי גלעד התראיין לדני קושמרו במסגרת אולפן שישי בחדשות 12. במסגרת הריאיון דיבר גלעד על תחנות רבות בחייו ובין היתר התייחס לפרשת אלאור עזריה.
במהלך הריאיון דיבר גלעד על הדרך שלו בעולם התקשורת הישראלית, על הצלחות וכישלונות שלו, על הפרעת הקשב שלו וכיצד היא השפיעה על החייו, לימודי הימימה שהוא לומד כבר 20 שנה ועל שינוי דעותיו על המצב בארץ ועל הראש הממשלה בנימין נתניהו.
כאשר גלעד נשאל על פרשת אלאור עזריה הוא השיב כך: "עקרונית, האם צריך לחסל מחבל בזירת פיגוע? בוודאי שכן. ברור שכן", הבהיר גלעד, "מי שלא חושב ככה הוא איננו חפץ חיים".
לאחר מכן, המראיין, דני קושמרו, הופתע מתשובתו של גלעד ושאל אותו : "גם כשהוא כבר מנוטרל ופצוע?". "מה זה משנה?", ענה גלעד, "זה הכל פרכוסי, גינוני נימוסים. מה זה משנה אם הוא מנוטרל או לא מנוטרל, מה אני צריך אותו עכשיו שיחיה אצלי בכלא 30 שנה וישוחרר בעסקת "משהו" הבאה?".
גלעד המשיך את דבריו ואמר לקושמרו: "עקרונית, מוסרית, מי שבא להרוג אותך מצווה להרוג אותו, הוא בן מוות". "גם כשהוא מרים ידיים?" הוסיף ושאל קושמרו. "אז מה אם הוא הרים ידיים?" ענה גלעד בנחרצות והסביר: "בסדר, אני מבין, זה לא מקובל, זה לא רצוי, זה עושה יחסי ציבור איומים, בסדר. אבל אני לא מזועזע מזה מוסרית. אני לא מזועזע מזה. הוא בא בכוונת הרג, הוא מצא את מותו". "אלאור עזריה טעה ובגדול, כן? אבל מבחינה מהותית הוא לא טעה", הוא סיכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה