תרבות ופנאי

אנה ארונוב: "זה היה הכי עצוב וכואב בעולם, בכיתי מלא" | צפו

בסטורי מרגש במיוחד, חושפת אנה ארונוב את תחושותיה לאחר ציון שנה לאירועי ה-7 באוקטובר והמציאות הביטחונית המורכבת. אנה ארונוב: "פתאום מבינים, אלוהים מה עברנו ואנחנו ממשיכים לעבור. זה הטירוף שאנחנו ממש לא סיימנו את הדבר הזה"

מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום מתוך האינסטגרם של אנה ארונוב)
לאחר שסיפרה כיצד צלם פפארצי עורר את זעמו של בעלה אייל אלגבי, הרקדנית ושופטת תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים", אנה ארונוב, עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות וידוי מטלטל ששיתפה עם עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם. 
מוקדם יותר היום (שלישי) העלתה אנה ארונוב סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה בפתיחות על רגשותיה נוכח ציון שנה לאירועי ה-7 באוקטובר והמציאות המורכבת שבה אזרחי ישראל חיים יום יום. 
"נכון שהיום זה היום הכי כי מוזר שיש? כאילו אתמול היה היום העצוב אבר, כי אני חושבת שמה שחווינו ב-7.10, לא כזה הבנו מה קורה נכון? קמנו כולנו לאזעקה, טסנו להביא את אדם כי הוא היה אצל סבא וסבתא ואז התחילו להגיע כל מיני סרטונים ואנשים שנעדרים, אז לא ידענו על כל הנובה והכל", סיפרה ארונוב בכאב.
אנה ארונוב המשיכה בדבריה ואמרה: "הכל התגלגל לעוד יום ולעוד יום ואתה מבין מה עברנו. ואז הייתה כניסה קרקעית, דרום ואז זה עבר לצפון. כאילו, אנחנו עדיין בתוך האירוע של ה-7.10 ואז אתמול פתאום הטקס וכל הסרטונים וכל הסיפורים. זה היה הכי עצוב והכי כואב".
לדבריה, על אף שתמו טקסי הזיכרון שציינו שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, מאבקה של החברה הישראלית טרם תם והמציאות הביטחונית המורכבת נמשכת במספר זירות שונות. "פתאום מבינים, אלוהים מה עברנו ואנחנו ממשיכים לעבור. זה הטירוף שאנחנו מש לא סיימנו את הדבר. אז כאילו אתה קם בבוקר ואת אומר אה אוקיי זהו? יום חדש? ממשיכים רגיל? אתמול זה יום עצוב בחיים והיום כאילו מה הכל רגיל? אני לא יודעת". 
לצד הסרטון שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה ארונוב: "היום זה מין יום כזה שאני לא יודעת מה להרגיש. אתמול היה הכי עצוב וכואב בעולם! יום ממש קשה ובכיתי מלא. ואז קמים בבוקר ומה? כאילו ממשיכים? אין באמת אוויר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה