השוק

מהפך בצמרת הפועלים: המפקח על הבנקים לשעבר בדרך לג'וב נוצץ

המפקח על הבנקים לשעבר שסיים את תפקידו בחודש יוני בשנה שעברה, יאיר אבידן, בדרכו להחליף את חדוה בר בהתמודדות על חברות בדירקטוריון של בנק הפועלים
מערכת ice |  2
בנק הפועלים (צילום Magma Images)
הוועדה למינוי דירקטורים בתאגידים בנקאיים בבנק ישראל פרסמה היום (שלישי) הודעה נוספת, לאחר ההודעה בחודש שעבר בה פרסמו את רשימת המועמדים מטעמה לכהונת דירקטורים בבנק הפועלים בע"מ, שיעמדו לבחירת האסיפה הכללית של הבנק.
כזכור, ד"ר חדוה בר שהייתה אחת המתמודדות לתפקיד, הודיעה כי היא מסירה את מועמדותה. בהודעת הוועדה היום, נמסרה זהותו של המועמד החלופי מטעמה לכהונת דירקטור בבנק.
המועמד החלופי שנבחר הוא יאיר אבידן, שעד חודש יוני 2023, היה המפקח על הבנקים. אבידן יעמוד לבחירה בקטגוריה של דירקטור חיצוני על פי הוראת ניהול בנקאי תקין, ויתמודד לתפקיד עם מועמדים נוספים באותה קטגוריה.
המועמדים הנוספים הם מר יואל מינץ ומר ערן יעקב. בקטגוריה זו, האסיפה הכללית תבחר בשני מועמדים לכהונת דירקטור בבנק. הודעה זו מגיעה לאחר שרק לאחרונה הודיעו בבנק הפועלים על כמה שינויים שיבוצעו בצמרת הבנק.
כזכור, במסגרת השינויים האחרונים הוחלט כי פזית גרפינקל, מנהלת אגף חווית לקוח ובנקאות ישירה בחטיבה הקמעונאית, תמונה למשנה למנכ"ל הבנק והממונה על החטיבה הקמעונאית ותחליף את דלית רביב, אשר הודיעה לאחרונה על סיום תפקידה בבנק.
בנוסף, עדי דאובר, מנהל אגף חדרי עסקאות וברוקראג' בחטיבת שווקים פיננסים ובנקאות בינלאומית, מונה למשנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית. הוא החליף את ידין ענתבי, שמונה למנכ"ל הבנק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גובים עתידיים
    גד 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא היה המפקח על הבנקים אבל כל המפקחים יודעים שעתידם לאחר השירות הציבורי בבנקים והמשכורות אז איך לא ידפקו אותנו
    סגור
  • 1.
    אין ניגוד אינטרסים בכלל
    איציקו 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזה יופי הפקח על הבנקים מקבל גוב בבנק ?????
    סגור