השוק

בנק הפועלים בהשקעה של 76 מיליון שקל: רכשה 20% מהחברה הישראלית

פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות הריאליות של בנק הפועלים, מחזקת את השותפות עם KTV אחזקות ומשקיעה 20% מהונה. עם השלמת העסקה מגיעה השקעתה הכוללת של פועלים אקוויטי בחברה לכ-76 מיליון שקל בהון וחוב
מערכת ice | 
בנק הפועלים (צילום shutterstock, אביב גוטליב)
פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות הריאליות של בנק הפועלים, בניהולה של ליאת חזות, מחזקת את השותפות עם KTV אחזקות ומשקיעה 20% מהונה. עם השלמת העסקה מגיעה השקעתה הכוללת של פועלים אקוויטי בחברה לכ-76 מיליון שקל בהון וחוב.
KTV נחשבת למובילת ההתחדשות העירונית והפיתוח הנדל״ני בעיר חיפה עם מיקוד בשכונת בת גלים ובעיר התחתית. KTV מתמחה בייזום, תכנון פיתוח והקמה של נדל״ן מסחרי, משרדים ולמגורים. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי בוגרי קורס חובלים ששירתו יחדיו בחיל הים, ולמייסדיה ניסיון רב ומגוון בתחומי ההנדסה, הניהול והפיתוח של מיזמי נדל"ן מורכבים. יזמי החברה מתמחים ביצירת הזדמנויות ואיתור נכסים ומתחמים ששינוי ייעודם ותוספת הזכויות המשמעותית שניתן להשיג בהם יוצרת ערך כלכלי רב.
פועלים אקוויטי החלה לממן את פעילותה החברה לפני כ-3 שנים, לאחר שזיהתה את ההזדמנות שנוצרה משילוב של הפוטנציאל הנדל"ני המשמעותי בעיר חיפה והיכולות והמומחיות של מנהלי KTV באיתור והשבחת מתחמים. כיום, לאחר מספר שנים של שותפות מוצלחת החליטה פועלים אקוויטי להעמיק את השקעתה בחברה והגיעה להחזקה של 20% מהונה.
KTV משמעותית מאד בחידוש פניה של שכונת בת גלים והיא מקדמת הקמה של שכונת מגורים חדשה ומודרנית בהיקף של מאות יח"ד בפאתיה המערביים של השכונה.  החברה יזמה ומקדמת את פרויקט דאונטאון שממוקם מול מתחם הקמפוסים האוניברסיטאיים שבעיר התחתית ושיכלול יח"ד רבות ויש לה מספר נכסים ברחוב הנמל בייעוד למגורים ומשרדים. 
בנוסף על כך, יוזמת החברה פרויקט משמעותי שממוקם מול שער הים החדש שייעודו משרדים ומסחר. כספי ההשקעה מיועדים לאפשר לחברה את המשך צמיחתה המהירה, מימוש הזדמנויות חדשות וביסוס מעמדה כחברה מובילה בתחומה באזור הצפון. 
ערן גרשט, מנהל ההשקעות הישירות בפועלים אקוויטי, אמר: "אנחנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם קבוצה איכותית שהוכיחה יכולות יוצאות דופן באיתור, קידום והקמה של נכסי נדל"ן מגוונים וייצרה ערך לתושבים ולמשקיעים כאחד. אנחנו מאמינים שהחברה ממוצבת היטב ופועלת בעקביות להגיע למעמד של שחקן גדול ומוביל בתחום ובשוק בו היא פועלת. ההשקעה שלנו ב-KTV תואמת את אסטרטגיית ההשקעות שלנו בתחום הנדל"ן למגורים ומהווה תוספת טובה לתיק השקעות שכבר כולל בין היתר את ראם שמחזיקה בשליטה משותפת ב-ICR, אקו סיטי, בית וגג,ו-JTLV".
אלעד יצחקיאן, מנכ״ל KTV אחזקות, מסר: אני מברך על מהלך הרכישה של פועלים אקוויטי בחברת KTV אחזקות, מהלך שיביא את החברה להישגים חדשים, לאיתור ופיתוח קרקעות לצרכי מגורים ותעסוקה, מסחר ומלונאות. מדובר במהלך משמעותי שישפיע על מפת הנדל״ן באזור הצפון במיוחד באזור חיפה".
איתן רייסל, מבעלי המניות בחברת KTV, הוסיף: ״מהלך הרכישה על ידי פועלים אקוויטי הוא מהלך של אמון בחברת KTV אחזקות, מה שיאפשר לחברה להמשיך לצמוח ולפתח פרוייקטים חדשים בשמי הנדל״ן בצפון הארץ. אני בטוח שיחד עם פועלים אקוויטי נמשיך לחזק את החברה וליצור הזדמנויות חדשות ומשמעותיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה